اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رشد ۱۲۰ درصدی بسته‌ها و امانات در پست چهارمحال و بختیاری

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری از رشد 120 درصدی مرسولات پستی در 11 ماه گذشته خبر داد.

رشد ۱۲۰ درصدی بسته‌ها و امانات در پست چهارمحال و بختیاری

عبدل درگاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پست صنعتی قدیمی در کشور محسوب می‌شود و خدماتی را سالیان سال با رعایت امانت‌داری، مردم‌داری و خدمات‌رسانی به هموطنان ارائه می‌دهد.

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود کرونا اتفاقاتی در شبکه پستی کشور رخ داد که از جمله آنها تغییر ماهیت مرسولات پستی بود، تا چند وقت پیش فضا به سمت پست‌نامه بود و علی‌رغم ایجاد فضاهای نوین در این صنعت اما هنوز پاکت‌نامه‌های پستی مثل گواهینامه و گذرنامه استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: در ایام کرونا مردم به سمت خرید و فروش‌های اینترنتی، مجازی و برخط حرکت کردند که یکی از زیرساخت‌هایی که قابلیت اطمینان، سرعت و دقت را داشت و می‌توانست نیاز جامعه را پاسخگو باشد زیرساخت پستی بوده است.

درگاهی خاطرنشان کرد: از ابتدای بروز کرونا تاکنون مجموعه پست چهارمحال و بختیاری با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود تاکنون به صورت تمام وقت خدمات‌رسانی کرده است.

مدیرکل شرکت پست استان با بیان اینکه از سمت پست نامه به سمت بسته و امانات حرکت کردیم، گفت: این امر سبب افزایش حجم کاری پست استان شد.

درگاهی بیان کرد: در ایام کرونایی که از ابتدای اسفند ۹۸ شروع شد تاکنون بیش از ۱۲۰ درصد رشد بسته‌های امانات داشتیم و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

مدیرکل شرکت پست استان افزود:  در ۱۱ ماه نخست سال جاری یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۶۴ مرسوله وارد و ۶۷۹ هزار و ۵۰۰ مرسوله از استان ارسال شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول