اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

260 دوره آموزش همگانی در خانه‌های هلال زنجان برگزار شد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدی مرداد ماه سال‌جاری تاکنون 260 دوره آموزش های همگانی و کمک‌های اولیه برای اعضای 162 خانه هلال در سطح این استان برگزار شده است.

260 دوره آموزش همگانی در خانه‌های هلال زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسؤولیت‌های اصلی هلال احمر به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره‌مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز در خانه‌های هلال هستیم.

وی تاکید کرد: از ابتدای مرداد ماه امسال تاکنون 260 دوره آموزش همگانی و کمک‌های اولیه برای 3 هزار و 10 نفر به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از ارائه آموزش‌های همگانی را ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج  فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان اعلام کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: این استان 162 خانه هلال دارد که کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح شهرها، محلات، روستاها و ادارات در آن عضویت دارند. 

وی افزود: فراگیران پس از گذراندن این دوره‌ها به آموزش کمک‌های اولیه 22 ساعته و آموزش همگانی هشت ساعته هدایت می‌شوند تا از آموزش‌های تخصصی نیز بهره‌مند شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه برای همه این فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، گفت: این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری است و با قوت بیشتری ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول