اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نمایشگاهی به وسعت ایران با فروش فوق‌العاده اصناف/ تعطیلی بازار شایعه است

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان از برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در تمام بازارهای کشور اعم از استان‌ها و شهرستان‌ها با عنوان جشنواره فروش ویژه نوروزی خبر داد و گفت: صنوف در این نمایشگاه با فروش فوق‌العاده شرکت و اجناس خود را با تخفیف به مشتری عرضه می‌کنند.

نمایشگاهی به وسعت ایران با فروش فوق‌العاده اصناف/ تعطیلی بازار شایعه است

احمد گازرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال نمایشگاه بهاره به روال هر ساله برگزار نخواهد شد اظهار کرد: نمایشگاهی به وسعت ایران در تمام بازارهای کشور اعم از استان‌ها و شهرستان‌ها با عنوان جشنواره فروش ویژه نوروزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه صنوف در این نمایشگاه با فروش فوق‌العاده شرکت و اجناس خود را با تخفیف به مشتری عرضه می‌کنند افزود: تعطیلی بازار شایعه‌ای بیش نیست چراکه تا کنون هیچ تصمیم مبنی بر تعطیلی بازار اخذ نشده است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان متذکر شد: علاوه بر شیوع کرونا کاهش قدرت خرید مردم نیز تاثیر بسزایی در رونق بازار و فعالیت کسبه داشت از همین رو با تکرار شایعات به کسب و کار بازاریان بیش از پیش آسیب وارد نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم با کنترل ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم صنوف دچار رکود و کسادی به ویژه برای بازار شب عید نشوند خاطرنشان کرد: کسبه به دلیل رکود بازار و رعایت حال مردم اجناس خود را با کمترین سود و نازل‌ترین قیمت عرضه می‌کنند.

گازرانی در پایان یادآور شد: بازاریان در تمام عرصه‌های تاریخی حضور پررنگ داشته‌اند لذا انتظار می‌رفت مسوولان در این برهه حساس و کسادی بازار از این قشر دلجویی می‌کردند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول