اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رزمایش های اخیر قدرت و آمادگی ایران را به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا کشاند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمایش های اخیر در کشور قدرت اسلام را به رخ دشمنان کشاند و در پی آن دشمنان از نیات شوم خود و تهدید ایران عقب نشینی کردند، البته قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران هم به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا کشیده شد.

رزمایش های اخیر قدرت و آمادگی  ایران  را به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرلشکر پاسدار محمد باقری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی، با تاکید بر تلاش های صورت گرفته در دو سال گذشته برای جلوگیری از درگیری کشور با عارضه های نظامی و امنیتی در پی فشارهای وارد شده اظهار کرد: با وجود فشارهای اقتصادی خیلی زیادی که به کشور وارد شد توانستیم با تلاش از وقوع این عارضه ها جلوگیری کنیم.

وی به تلاش دشمن برای تهاجم نظامی به کشور در برخی از مقاطع اشاره کرد و با تاکید بر افزایش این تلاش ها در دوماهه اخیر در پی اتفاقات انتخابات آمریکا افزود: یکی از شیطنت‌های که رئیس جمهور آمریکا که برای رأی آوردن وی در انتخابات اخیر دچار مشکل شد تجهیزات زیادی بود که وارد منطقه کرد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در این ایام نیروهای مسلح کشورمان قدرت‌نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در این مقطع با برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر در دو هفته بدون اینکه این رزمایش‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده باشد، آمادگی خود را نشان دادند.

وی نمایش سلاح‌ها و تجهیزات تولیدشده ایرانی در این رزمایش‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این رزمایش ها قدرت اسلام به رخ دشمنان کشیده شد که در پی آن دشمنان از  نیات شوم خود و تهدید ایران عقب نشینی کردند، البته قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا هم کشیده شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول