اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌جنوبی

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ساعت ۲۴ دهم اسفند ماه جاری خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان‌جنوبی در اسفندماه جاری اظهار داشت: مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال و درخواست خبرنگاران استان تمدید شد و علاقه‌مندان شرکت در جشنواره تا ساعت ۲۴ دهم اسفند ماه جاری می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: جشنواره امسال در هشت محور چهل سالگی انقلاب اسلامی، کرونا و کمک مؤمنانه، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، مکتب حاج‌قاسم و جبهه مقاومت بخش ویژه «جهش تولید» برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با اشاره به جزئیات بخش ویژه «جهش تولید» عنوان داشت: اقتصاد دانش‌بنیان، موانع و مسائل واحدهای تولیدی و ظرفیت‌های مغفول اقتصادی در خراسان‌جنوبی از جمله جزئیات این بخش در حوزه ارسال آثار می‌باشد.

رضایی اضافه کرد: تیتر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، مصاحبه، عکس خبری و گزارش تصویری، پوستر و کاریکاتور و آثار چندرسانه‌ای شامل اینفوگرافی، موشن‌گرافی، گزارش رادیویی و تلویزیونی از قالب‌های مورد قبول آثار ارسالی است.

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار عنوان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر پنج اثر خود را که از ابتدای فروردین ۹۹ در رسانه‌ها منتشر شده است، از طریق شناسه Rasanehkhjbot@ در فضای مجازی و یا به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در بیرجند، بلوار معلم، نبش معلم 62، سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ادامه داد: مراسم پایانی و معرفی برترین‌های این جشنواره ۲۰ اسفندماه جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول