اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ثبت 14 هزار تخلف رانندگی توسط سامانه پلاک خوان درالبرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام کرد: 14 هزار وسیله نقلیه متخلف در این استان توسط خودروی مجهز به سامانه ثبت تخلف پلاک خوان اعمال قانون شدند.

ثبت 14 هزار تخلف رانندگی توسط سامانه پلاک خوان درالبرز

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص سامانه پلاک خوان، گفت: این خودرو که مجهز به سیستم ثبت تخلف است از دوم بهمن ماه سال جاری در کلان شهر کرج به کارگرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان کرد: زیرساخت‌ها و تجهیزات این خودرو توسط شهردار کرج در اختیار پلیس راهور استان البرز است و مناطق پرتردد و هدف زیر پوشش این دوربین قرار گرفته است.

این مقام مسؤول ادامه داد: خودروی به کار گرفته شده به سهولت هر 2 پلاک نصب شده بر روی خودرو متوقف شده در معابر عمومی چه به صورت افقی، عمودی و مورب را ثبت و اعمال قانون انجام می‌دهد.

شرق با بیان این که فعالیت این دوربین با هدف تسهیل در عبور و مرور خودروهای عبوری و کاهش ترافیک خواهد بود، اظهار کرد: با تدابیر انجام شده توسط شهرداری کرج  در آینده نزدیک تعداد خودرو ثبت تخلف ساکن افزایش خواهد داشت.  

وی از رانندگان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شاهد بار روان ترافیکی در سطح معابر شهری باشیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول