اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تشدید طرح نظارت بر بازار شب عید در زرند

مسئولان در امر نظارت بر بازار و صنوف به‌صورت سرزده از فروشگاه‌های واقع در بازار، پاساژها و مغازه‌های سطح شهر بازدید و طی آن برخوردهای قانونی در محل صورت گرفت.

تشدید طرح نظارت بر بازار شب عید در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در پی دستور ویژه بلوچ‌زاده، مسئولان در امر نظارت بر بازار و صنوف به‌صورت سرزده از 40 فروشگاه واقع در بازار، پاساژها و مغازه‌های سطح شهر بازدید و طی آن برخوردهای قانونی در محل صورت گرفت.

در این بازدیدها تعداد 15 مغازه به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم ارائه فاکتور فروش، عدم قیمت‌گذاری روی اجناس  متخلف شناخته و برای آنها پرونده‌های قضایی تشکیل شد، همچنین دو واحد فروشگاه لوازم خانگی که جواز کسب آنها به‌صورت غیرقانونی در اختیار اتباع بیگانه گذاشته شده بود  بنا به دستور قاضی جعفری پلمپ شد.

در این بازدید یکی از مغازه‌های سطح شهر که گزارش اقدام آن واحد در ارتباط با توزیع و سرو  غیرقانونی قلیان به‌صورت تلفنی به اطلاع دادستان رسیده بود نیز مورد بازرسی قرار گرفت و در این رابطه نیز ضمن جلوگیری از ادامه فعالیت این واحد متخلف، پرونده قضایی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام بلوچ‌زاده رئیس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با هشدار به عوامل برهم زننده انضباط بازار از جمله محتکران، گرانفروشان و کم‌فروشان و ...  گفت: نظارت دادستانی بر موارد مربوط به اصناف و بازاریان مقطعی نیست و قطعا  با شدت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی با ابراز نگرانی از  ضعف در سیستم‌های نظارتی بر صنوف و بازار افزود: دیگر به بازرسان و متولیان امر نظارت بر بازار و فعالیت صنوف چه در امر قیمت‌ها و چه در موضوع احتکار و چه در بحث مهم بهداشت هشدار نخواهیم داد و از این پس با عواملی که ترک فعل می‌کنند به شدیدترین وجه ممکن برخورد خواهیم کرد و هیچ بهانه‌ای هم پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/80022/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول