اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقال درختان پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری - فرجام

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران گفت: بر اساس رای کمیسیون ماده 7، انتقال و جابجایی درختان پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام در حال انجام است.

انتقال درختان پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری - فرجام

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حمیدرضا فرخی درباره انتقال و جابجایی درختان پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام اظهارداشت:  انتقال و جابجایی درختان یا «روت بال» روشی جدید و نوین در کاشت درختان است که در این روش درختان چندساله و دارای ریشه های گسترده و زیاد بدون آسیب دیدگی ریشه و تنه به همراه خاک اطراف آن از محل پرورش به مکان کاشت مورد نظر با نهایت دقت  منتقل می شوند.

وی افزود: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام و خیابان 196 جابجایی درختان این پروژه بر اساس رای کمیسیون ماده 7 در حال انجام است.

فرخی افزود: علاوه بر این پروژه، هم اکنون عملیات انتقال و جابجایی درختان خیابان هنگام در حال انجام بوده و تاکنون بیش از 150 اصله درخت روتبال از نوع زبان گنجشک و اقاقیا پیوندی به خیابان هنگام حاشیه بوستان جنگلی لویزان با نهایت دقت منتقل و کاشت شده اند.

معاون خدمات شهری منطقه 4 تهران در پایان گفت: رسیدگی به فضای سبز شهری از سویی به دلیل زیبایی و آراستگی شهری مورد اهمیت بوده و از سوی دیگر مبحث مبارزه با آلودگی هوا را باعث می شود، از این رو رسیدگی به این مهم از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول