اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

منتظر اوج روزهای گردشگری هستیم/ نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری است گفت: منتظر اوج روزهای گردشگری پس از مهار کرونا هستیم.

منتظر اوج روزهای گردشگری هستیم/ نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر در حاشیه برپایی چهاردهمین نمایشگاه گردشگری تهران اظهار کرد: با وجود شرایط کرونایی با حفظ پروتکل‌ها شاهد حضور پررنگ فعالان و تاسیسات گردشگری در نمایشگاه هستیم.

وی ادامه داد: حضور تاسیسات گردشگری اعم از شرکت سیاحتی و تله‌کابین در این نمایشگاه نقطه قوتی برای گردشگری همدان است و این دو مجموعه نیز سعی در معرفی هرچه بیشتر همدان دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان بیان کرد: تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، جامعه هتلداران، انجمن دفاتر مسافرتی و راهنمایان گردشگری، شهر جهانی مبل و منبت و سفال، شهرداری همدان و ملایر از دیگر فعالان حوزه گردشگری حاضر در نمایشگاه هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضور بخش‌های عمومی، دولتی و خصوصی در این نمایشگاه الگوی خوب همکاری است افزود: امیدواریم با تداوم این همکاری و مهار کرونا شاهد اوج روزهای گردشگری باشیم و روز به روز صنعت گردشگری ما به سمت تعالی حرکت کند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان نیز گفت: این نمایشگاه از ۵ تا ۸ اسفند ماه برپاست که غرفه ۱۷۰ متری همدان در سالن ۳۵ با ترکیبی منسجم پذیرای علاقمندان است.

علی خاکسار با اشاره به اینکه در غرفه همدان شاهد حضور همه فعالان گردشگری هستیم افزود: با نمایش ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری قصد معرفی همدان را داریم تا برای برنامه‌ریزی سفر بعد از کرونا پذیرای تعداد بیشتری از گردشگران باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول