اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

گروه‌های جهادی ثبت‌نام از جهادگران برای بازسازی سی‌سخت را آغاز کنند

مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وضعیت منطقه زلزله‌زده سی‌سخت گفت: پیشنهاد می‌کنیم گروه‌های جهادی که می‌خواهند در بازسازی منطقه کمک کنند، جمع آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام متقاضیان برای حضور در منطقه را آغاز کنند.

گروه‌های جهادی ثبت‌نام از جهادگران برای بازسازی سی‌سخت را آغاز کنند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، صادق مفرد مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی با حضور در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و خدمات رسانی‌ گروه‌های جهادی دانشجویی به مردم قرار گرفت.

مفرد درباره این سفر درباره وضعیت منطقه زلزله زده سی سخت و امداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم گفت: خوشبختانه منطقه شرایطی آرام دارد و بحرانی نیست؛ اما طبق روال همیشه در این چنین حوادثی توزیع اقلام به گونه‌ای است که عده‌ای هنوز نتوانستند چادر، پتو و وسایل گرمایشی بگیرند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای امداد رسانی در منطقه حضور دارند و نیازی به حضور گروه‌های دیگر نیست، افزود: فعالیت اصلی تیم‌های مستقر، کمک به آوار برداری و امدادرسانی اولیه است. همچنین تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در منطقه مستقر شده و موکبی در ورودی شهر برای کمک به مردم نیز راه اندازی شده است.

مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: زلزله سی سخت خیلی به روستا‌ها آسیب نزده و بیشتر آسیب مربوط به بخش شهری سی سخت است که حدود ۲ هزار واحد مسکونی آسیب جدی دیده که از میان آن‌ها ۱۲۰۰ واحد باید بازسازی صد درصد شود و سایر واحد‌ها به مرمت نیاز دارد.

مفرد با اشاره به سرمای هوا در سی‌سخت و امکان بارندگی در روز‌های پیش رو گفت: اولین نگرانی این است که در این یک ماه باقی مانده از سال دمای هوا کاهش پیدا کند و این باعث ایجاد مشکلاتی برای خانواده‌هایی است که در چادر اسکان داده شدند.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنیم گروه‌های جهادی که می‌خواهند در بازسازی منطقه کمک کنند، شروع به جمع آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام متقاضیان برای حضور در منطقه را آغاز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول