اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امدادرسانی نیروهای هلال احمر کرمانشاه به ۶۳۶ مورد حادثه/ تیم خبری بحران به‌زودی تشکیل می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ماه، ۶۳۶ حادثه، ۵ هزار و ۹۶۴ آسیب‌دیده و ۷۵ نفر اسکان موقت انجام شده است.

امدادرسانی نیروهای هلال احمر کرمانشاه به ۶۳۶ مورد حادثه/  تیم خبری بحران به‌زودی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرزین معتمدیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن دعوت از خبرنگاران برای حضور در تیم خبری بحران، اظهار داشت: تیم خبری بحران به‌زودی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه به تکنولوری جدید «ست زنده‌یاب» مجهز شده است، گفت: مانور آموزشی و عملیاتی با استفاده از ست‌های زنده‌‌یاب اجرا شد و ۵۴۰ امدادگر هم در پایگاه‌های امداد و نجات در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با اشاره به مجهز شدن این جمعیت به سه دستگاه خودرو امدادی به ارزش ۵ میلیارد تومان، گفت: با تفاهم‌نامه منعقد‌شده فی‌مابین استانداری و جمعیت هلال احمر کرمانشاه، ۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ماه، ۶۳۶ حادثه، ۵ هزار و ۹۶۴ آسیب‌دیده و ۷۵ نفر اسکان موقت انجام شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر کرمانشاه در دوران کرونا داشت و افزود: در این ایام ۴۳۰ هزار ماسک دپو شده در انبار جمعیت هلال احمر کرمانشاه به‌صورت رایگان بین مصرف‌کنندگان توزیع و همچنین ۱۵ هزار ژل بهداشتی و ۳۵ هزار بسته بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای توزیع شده است.

به گفته معتمدیان، در پویش همدلی و کمک مومنانه در پنج مرحله توزیع بسته معیشتی به ارزش سه‌میلیارد تومان توزیع شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان، گفت: همه تجهیزات این بانک توسط خیرین تامین شده که از مردم هم می‌خواهیم در این راستا با خرید کپسول اکسیژن‌ساز به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کنند.

معتمدیان در پایان سن ورود به جمعیت جوانان هلال احمر را ۳۵ سالگی اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر به عضویت شورای برنامه‌ریزی استان نائل آمده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول