اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مایحتاج اولیه مردم در هر شرایطی باید تأمین شود

فرماندار ماسال با تأکید بر آمادگی کامل نانوایی‌های دوگانه‌سوز و تأمین ارزاق ضروری مردم از سوی اداره صمت گفت: باید قبل از بروز بحران مایحتاج مردم تهیه گردد و اقلام مصرفی، آب، برق و گاز در دسترس باشد و جایگاه داران توزیع بنزین و گازوئیل نسبت به تهیه و تأمین فرآورده‌های نفتی خود در اسرع وقت اقدام کنند.

مایحتاج اولیه مردم در هر شرایطی باید تأمین شود

وحید پورحضرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با بیان اینکه پیش‌بینی‌های هواشناسی، از بارش برفی سنگین‌تر نسبت به هفته‌های قبل حکایت دارد، اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی و گزارش‌های اداره کل هواشناسی استان، در روزهای آینده و پس از برف شاهد کاهش شدید دما و یخبندان شدید خواهیم بود و علی‌رغم بارش برف در شهرستان‌های هم‌جوار به‌جز در ارتفاعات هنوز اثری از برف در ماسال دیده نمی‌شود.

وی با تأکید بر لزوم حفظ آمادگی مقابله با بحران برف گفت: درصورتی‌که اطلاع‌رسانی مناسب از طریق ابزارهای رسانه‌ای از قبل انجام پذیرد می‌توان از ظرفیت بالای مردم جهت مقابله با این بحران به‌خوبی بهره گرفت.

فرماندار ماسال با اشاره به آماده‌باش همه‌ اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در روزهای پایانی هفته جاری تصریح کرد: همه‌ی رؤسای ادارات عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان علاوه بر تهیه لیست کشیک اداره، باید در هنگام بروز بحران در سطح شهرستان حضورداشته باشند و تدابیر لازم را جهت مقابله با مشکلات احتمالی اتخاذ نمایند.

مایحتاج اولیه مردم در هر شرایطی باید تأمین شود

رئیس ستاد بحران ماسال با تأکید بر آمادگی کامل نانوایی‌های دوگانه‌سوز و تأمین ارزاق ضروری مردم از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: باید قبل از بروز بحران مایحتاج مردم تهیه گردد و اقلام مصرفی، آب، برق و گاز در دسترس باشد و جایگاه داران توزیع بنزین و گازوئیل نسبت به تهیه و تأمین فرآورده‌های نفتی خود در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اولویت اول ستاد در هنگام بارش برف، باز بودن مسیرهای اصلی شهری و روستایی و راه‌های مناطق مسکونی پرجمعیت است، افزود: باز کردن مسیرهای فرعی شهرستان در اولویت برنامه‌های این ستاد قرار خواهد داشت.

پورحضرت با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی و انتظامی همچون بسیج، سپاه، هلال‌احمر، سازمان‌های مردم‌نهاد و نیروی انتظامی به هنگام بروز بحران گفت: جهت مقابله و مدیریت صحیح بحران باید از همه‌ ظرفیت‌ها و امکانات شهرستانی و استانی از قبیل تراکتورهای کشاورزی، امکانات بخش خصوصی و امکانات استانی بهره گرفته شود از طرفی نباید از ظرفیت‌های محلی غافل شد لذا با توجه آماده‌باش کامل دهیاران به‌عنوان مدیران بحران روستا امیدواریم در روستاها دچار مشکلی نشویم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول