اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پدران شهدای گلستان تجلیل شدند+تصاویر

طی مراسمی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) از مقام شامخ پدران شهدای والامقام د‌فاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در سازمان قضایی گلستان تجلیل به عمل آمد.

پدران شهدای گلستان تجلیل شدند+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از سازمان قضایی گلستان، تجلیل سازمان قضایی گلستان از پدران شهدای والامقام دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در آستانه روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) انجام شد.

رئیس سازمان قضایی استان گلستان در این جلسه گفت: شهدا با برافراشتن پرچم امام حسین (ع) و اطاعت از ولی‌فقیه زمان، جان خود را بارها و بارها در معرض شهادت قرا دادند و  به آرزوی خود رسیدند.
حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی‌کیاپی اظهار کرد: آنان پرورش یافته دست مادران و پدرانی هستند که فرزندان خود را با تربیت صحیح  به عنوان گوهرهای ناب نظام، به انقلاب اسلامی معرفی کردند.

 

وی تصریح کرد: اعتقاد قلبی پدران و مادران شهدا بر الگوی صحیح تربیت دینی، خوشی‌ها و لذت‌های دنیا را در چشم شهدا بی‌ارزش و حقیر جلوه داد.

رئیس سازمان قضایی استان گلستان گفت: شهدا با آگاهی کامل مقام قرب الهی شهادت را به دنیای فانی ترجیح دادند.

زارعی‌کیاپی با بیان اینکه تربیت صحیح شهدا  با ایمان قلبی آنان آمیخته است، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بدون اعتقاد به معیارهای اعتقادی و تربیتی اسلام در جبهه، که خطر مرگ لحظه به لحظه انسان را تهدید می‌کند حضور یابد.

 

رئیس سازمان قضایی استان گلستان خاطرنشان کرد: قداست شهید برگرفته از تربیت صحیح پدران و مادران شهداست که عاقبتی پر از خیر و برکت و سعادت را برای شهید و خانواده آن رقم زده است.

وی گفت: همه دلسوزان به انقلاب و اسلام در کنار شهدای والا مقام به پدران و مادرانی که می‌گفتند نمی‌توانیم اشک امام (ره) را ببینیم،  غبطه می‌خورند.

 

زارعی‌کیاپی تاکید کرد: شهداحق بزرگی بر انقلاب اسلامی داشته و تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سرکشی خانواده شهدا از سیره نبوی و علوی است، تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا جزء برنامه‌ها دو ثابت رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان همواره پدران، مادران و خانواده شهدا را مورد توجه و دلجویی قرار می‌دهند.

رئیس سازمان قضایی استان گلستان افزود: همه باید به تاسی از مقام معظم رهبری احترام خانواده شهدا را حفظ کرده و در مناسبت‌های مختلف حدالمقدور از پدران و مادران شهدا یاد کنیم.

زارعی‌کیاپی خاطرنشان کرد: تکریم و سرکشی از پدران و مادران شهدا نباید به فراموشی سپرده شود، چرا که راه خانواده شهدا جدای از شهید نیست.

وی با تاکید بر قرائت وصیت‌نامه شهدا، خاطرنشان کرد: وصیت نامه یک نوجوان و جوان شهید به مثابه و منزلت جایگاه یک عالم که مراحل عرفان را درک کرده پربار، آموزنده و انسا‌ن‌ساز است.

رئیس سازمان قضایی استان گلستان گفت: اگر وصیت‌نامه شهدا را عملی کنیم به موفقیت‌های بیشتری در توسعه و پیشرفت کشور و خصوصا کار جهادی دست خواهیم یافت.

زارعی‌کیاپی با بیان اینکه تفکر و ایده شهدا کاملا انقلابی است، گفت: تا زمانی که در مسیر شهدا قرار داریم در مقابل زور گویان و مستکبران عالم ایستادگی و مقاومت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: این ایستادگی مخصوص جمهوری اسلامی است و قدرت ما را به جای رسانده که هیچ کشوری جرات تجاوز به مرزهای میهن عزیزمان را ندارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از مقام شامخ پدران شهدای و الامقام دفاع مقدس ابراهیم نیشابوری، مسعود یونسی و روحانی شهید محمدحسین لطفی، شهید مدافع حرم یدالله ترمیمی و شهید مدافع امنیت خلیل‌الله ابراهیمی‌میان‌آباد تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول