اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

جزئیات بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان اعلام شد/ ارائه خدمات بدون سقف کلینیکی و پاراکلینیکی

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان پرداخت و گفت: در همه تعهدات درمانی از جمله کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی‌های عمومی، بدون سقف و به صورت نامحدود و رایگان، به فرهنگیان خدمات ارائه می‌شود.

جزئیات بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان اعلام شد/ ارائه خدمات بدون سقف کلینیکی و پاراکلینیکی

گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس از انعقاد قرارداد بیمه جدید تکمیلی فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان در همه تعهدات درمانی از جمله کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی‌های عمومی و تخصصی، هزینه‌های اروتز و پروتز، پرداخت هزینه بیماران و داروهای خاص، هزینه کامل پیوند طبیعی اعضا با تأیید انجمن‌های تخصصی مربوطه، هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی صرفا برای زوجین نازا، هزینه‌های کامل ویزیت پزشکان بدون سقف و به صورت نامحدود و رایگان به همه فرهنگیان بیمه شده و افراد تحت تکفل به شکل آنلاین ارائه خدمات می‌دهد.

وی ادامه داد: 5500 مرکز درمانی و بیمارستان در سراسر کشور طرف قرارداد ما هستند و هر کدام از بیمه‌شدگان به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنند، صرفا با ارائه کدملی از هرگونه پرداختی معاف هستند و یک ریال پول پرداخت نکنند.

کریمی‌فر افزود: چنانچه بیمه‌شدگان ما به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد مراجعه کنند، مشمول سه نوع تعرفه هستند که شامل بیمارستان دولتی، بیمارستان خصوصی و بیمارستان عمومی غیردولتی است و کل هزینه‌های این بیمه‌شده‌ها اعم از کلینکی و پاراکلینیکی، بستری، جراحی و ... پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به سه نوع خدمات پاراکلینیکی اشاره کرد و گفت: پاراکلینیکی گروه الف شامل رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، آنژیوگرافی، ام‌آرآی و اسکن است. گروه ب شامل تست ورزش، تست بینایی، تست شنوایی، انواع نوارنگاری، نوار مغز، قلب و عضله است و گره ج نیز شامل انواع تزریقات و بخیه‌ها و اقدامات سرپایی است که همه این موارد به صورت رایگان و بدون سقف ارائه می‌شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مبلغ بیمه تکمیلی فرهنگیان 49 هزار و 500 تومان است، اظهار کرد: این خدمات با 700 شعبه نمایندگی بیمه تکمیلی و 5500 مرکز درمانی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که کسانی که بیمه نبودند تا 20 اسفند فرصت دارند تا به بیمه‌شدگان و فرایند آمار اضافه شوند، افزود: این افراد باید به ادارات رفاه و پشتیبانی منطقه در 750 منطقه آموزشی مراجعه کنند و البته کسانی هم که می‌خواهند انصراف دهند تا 20 اسفند فرصت دارند.

کریمی‌فر با بیان اینکه قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از یکم اسفند امضا شده است، گفت: سه تعهد ما سقف‌دار است که شامل هزینه زایمان، هزینه عینک که 100 هزار تومان و هزینه لیزیک هر چشم که یک میلیون تومان است همچنین هزینه آمبولانس داخل شهر 200 هزار تومان و آمبولانس خارج شهر 400 هزار تومان است.

به گزارش فارس، برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای با عنوان «درخواست اصلاح یا تغییر بیمه تکمیلی فرهنگیان» خواستار پیگیری این موضوع بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول