اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع بسته‌ معیشتی به مناسبت ولادت امام علی(ع) در قزوین

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) خبر داد.

توزیع بسته‌ معیشتی به مناسبت ولادت امام علی(ع) در قزوین

بهمن حیدری مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان بسته های معیشتی بین نیازمندان در آستانه سالروز ولادت امام علی(ع) توزیع شد.

وی با بیان اینکه برای هر بسته معیشتی مبلغ ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است، افزود: اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز و همچنین کالاهای اساسی از عمده مواردی است که در قالب این بسته ها به دست نیازمندان می‌رسد.

حیدری عنوان کرد: کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در این ایام یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرایی شد.

وی در پایان گفت: دانشجویان بسیجی از  امروز، با حضور در زندان مرکزی قزوین به درمان بیماری های دهان و دندان زندانیان مشغول خواهند شد و هر روز تعدادی از زندانیان را معاینه و ویزیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول