اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پایان جشنواره ورزشی «سردار سلیمانی» در رودان

مدیرعامل باشگاه آراد مهر سنگی رودان از پایان جشنواره ورزشی سردار سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

پایان جشنواره ورزشی «سردار سلیمانی» در رودان

مصیب داوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: این جشنواره ورزشی در رشته‌های فوتسال، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و ضربات پنالتی با حضور قریب به هزار ورزشکار برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در دوومیدانی استقامت، احمدرضا پورجعفر مقام قهرمانی رده سنی بالای ۱۶ سال را کسب کرد، محمدجواد تاجیک قهرمان دوی رده سنی زیر ۸ سال شد و مصطفی نجفی نیز عنوان قهرمانی رده سنی ۸ تا ۱۲ را به خود اختصاص داد.

داوری افزود: در رشته دوچرخه‌سواری عنوان قهرمان مسابقات به رضا افشار رسید و عنوان نفر برگزیده مسابقه ضربات پنالتی نیز به مصطفی نجفی تعلق گرفت.

مدیرعامل باشگاه آراد مهر سنگی رودان در ادامه از قهرمانی تیم شهدای محله سنگی در رشته فوتسال خبر داد و گفت: در پایان رقابت‌های فوتسال، عنوان تیم اخلاق به ستاره دلگشا رسید و شهید سلیمانی بندملا نیز نائب‌قهرمان این مسابقات شد.

داوری تصریح کرد: عادل پرویزی عنوان بهترین گلزن را بدست آورد و حمزه تشکری نیز به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها شناخته شد.

وی در پایان با بیان اینکه در اختتامیه این جشنواره فرهنگی ورزشی قهرمانان با تندیس منقش به تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورد تقدیر گرفتند، گفت: از همکاری همه‌جانبه اداره ورزش و جوانان رودان، هیات فوتبال این شهرستان و پایگاه تحول محلات محله سنگی نیز قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول