اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به تو از دور سلام/ اجرای برنامه زیارت به نیابت از دانش‌آموزان سراسر کشور

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از اجرای برنامه زیارت به نیابت از دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.

به تو از دور سلام/ اجرای برنامه زیارت به نیابت از دانش‌آموزان سراسر کشور

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدرضا مسیب زاده مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ویژه برنامه زیارت به نیابت از دانش آموزان سراسر کشور تحت عنوان «به تو از دور سلام»  همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) از حرم مطهر رضوی ویژه دانش‌آموزان استان خوزستان از شبکه شاد و شبکه های سیمای خراسان رضوی وخوزستان پخش شد.

وی افزود: این برنامه حاصل همکاری آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، آستان قدس رضوی و صدا وسیمای مرکز خراسان رضوی و در واقع ادارات کل آموزش و پرورش و صداوسیمای استان‌های کشور است که قرار است هر چهارشنبه از ساعت 10 لغایت 11 صبح از حرم مطهر رضوی برای دانش آموزان سراسر کشور و هر هفته ویژه یک استان پخش شود.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: تمام محتوای ویژه برنامه استان‌ها با استفاده از ظرفیت دانش آموزان مداح و قاری همان استان تدوین و در کنار سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان مربوطه پخش می شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی از این کار ایجاد زمینه معنوی در روحیه دانش آموزان عزیز و فرهنگیان بزرگوار و اولیای آنان وهمه بینندگان این برنامه ارزشمند و وزین خصوصا به واسطه شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در زمینه زیارت حضوری، است و در واقع جزو فعالیت‌های طرح مصباح الهدی یا امام شناسی است که هدف آن معرفی ائمه اطهار (علیهم السلام) به عنوان بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی و همچنین معرفی سیره و روش امام رضا (علیه السلام) امام رئوف وامام مهربانی‌ها که ولی نعمت همه ما ایرانیان است.

مسیب زاده افزود: طبق برنامه زمانبندی تعریف شده این هفته نوبت پخش ویژه برنامه دانش‌آموزان استان خوزستان بود و طی دو هفته آینده ویژه برنامه دانش آموزان استان‌های یزد و همدان از کانال مصباح الهدی شبکه شاد و شبکه سیمای استان‌های هدف پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول