اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سازمان ملل خواستار توقف فوری تخریب خانه‌های فلسطینیان شد

سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی خواست تا فورا تخریب خانه‌ها و ساختمان‌های متعلق به فلسطینیان را متوقف کند.

سازمان ملل خواستار توقف فوری تخریب خانه‌های فلسطینیان شد

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «فلین هاستینگز» هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از بازدید از منطقه «حمصة البقیعة» در شمال کرانه باختری، بر ضرورت توقف اقدامات رژیم صهیونیستی مبنی بر تخریب خانه‌های فلسطینیان تأکید کرد.

وی گفت که رژیم صهیونیستی از اوایل فوریه خانه‌ها، چادرهای محل سکونت و اماکن متعلق به فلسطینیان را تخریب یا مصادره کرده است.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، هاستینگز افزود که با وجود درخواست‌های مکرر جامعه جهانی برای توقف این اقدامات اسرائیل اما مسئولان این رژیم تمامی چادرها، مخازن آب و علوفه دام‌ها را مصادره کرده‌اند.

وی هشدار داد که چنین اقداماتی با هدف اعمال فشار بر ساکنان برای نقل و انتقال از این مکان‌ها، خطر واقعی کوچ اجباری را به همراه دارد.

این مسئول سازمان ملل همچنین گفت که ضروری است مسئولان اسرائیلی سریعا عملیات تخریب خانه‌های فلسطینیان و اماکن متعلق به آن‌ها را متوقف کرده و به موسسات ارائه دهنده خدمات انسانی اجازه دهند تا به این فلسطینیان مکانی جهت سکونت، آب و غذا ارائه کنند.

رژیم صهیونیستی از ابتدای ماه فوریه جاری تاکنون پنج بار سکونت‌گاه فلسطینیان در حمصة البقیعة واقع در شمال کرانه باختری را تخریب کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول