اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

قاینات بر سکوی نخست «لیگ تندرستی ایرانیان» ایستاد

رئیس هیات ورزش‌های همگانی قاینات از سکونشینی «لیگ‌تندرستی ایرانیان» خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: همچنین در پویش‌های میز کار و میز ورزش نیز حائز رتبه نخست شده‌ایم.

قاینات بر سکوی نخست «لیگ تندرستی ایرانیان» ایستاد

حجت‌الاسلام محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آمادگی جسمانی و جلوگیری از کم‌تحرکی اقشار جامعه «لیگ‌ تندرستی ایرانیان» از چهارم بهمن‌ماه در اقصی‌نقاط کشور آغاز و تا پانزدهم اسفند ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در این رویداد ورزش ملی و همگانی تمامی شهروندان بالای ۱۰ سال می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه هرهفته به سایت: www.irantandorosti.org مراجعه و با بهره‌گیری از برنامه‌های بازگذاری شده، به مدت ۳۰ ثانیه از تمرینات خود فیلم‌گرفته و با ذکر مشخصات ارسال نمایند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی قاینات با اشاره به شروع همزمان «لیگ تندرستی ایرانیان» در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در ابتکاری نوآورانه و تاثیرگذار با انتخاب رابط و نماینده ورزشی در تمامی مساجد و روستاهای اقماری شهرستان نسبت به معرفی و تشویق افراد برای شرکت در این ماراتن ملی اقدام گردید.

طاهری یادآور شد: در پی بسیج‌ امکانات، همت مسؤولان کمیته‌های هیات ورزش‌های همگانی قاینات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران خوشبختانه تعداد شرکت‌کنندگان در لیگ‌تندرستی به‌طور چشم‌گیری افزایش یافت.

وی خاطرنشان‌کرد: تا پایان هفته چهارم «لیگ تندرستی ایرانیان» شهرستان قاینات با ارسال دو هزار و ۲۵۲ ویدئو در جایگاه نخست خراسان‌جنوبی و ۱۳ کشوری قرار دارد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی قاینات گفت: کسب رتبه‌های نخست پویش میزکار- میز ورزش و سلامت خانواده با ورزش در فضای مجازی خراسان‌جنوبی از دیگر افتخارات این هیات در سال جاری می‌باشد.

طاهری با تاکید بر فرهنگ‌سازی و ارتقای سلامت جامعه هدف عنوان داشت: در این راستا می‌توان از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی و خیران ورزش‌یار استفاده بهینه و توسعه‌ای نمود.

 

وی افزود: به منظور توسعه فعالیت‌های ورزشی و شناسایی استعدادهای‌بالقوه نیروی انسانی در مناطق کم‌برخوردار روستایی و عشایری شهرستان قاینات از مساعدت‌های خیران‌ورزشی بهره‌ جسته‌ایم که می‌تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها مطرح باشد.


انتهای‌پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول