اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری قاتلان متواری در ایذه

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: 2 نفر قاتل فراری که پس از ارتکاب به جرم در مخفی‌گاه خود در خارج از شهرستان حضور داشتند دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان متواری در ایذه

حجت سفید پوست امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به دستگیری 2 نفر قاتل فراری در این شهرستان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح شکاری در یکی از محلات سطح شهر ایذه، اقدامات برای دستگیری عوامل آن در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در این مورد یک جوان 29 ساله به قتل رسید افزود: با اقدامات و تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی شهرستان ایذه 2 قاتل مورد شناسایی قرار گرفتند و ردزنی لازم توسط پلیس انجام گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه قاتلان متواری در خارج از شهرستان مخفی شده بودند ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تلاش‌های خود در هفته گذشته موفق به دستگیری یک نفر از قاتلان شده و با ادامه یافتن تلاش‌ها، در روز گذشته نیز نفر دوم دستگیر و متهمان به جرم خود اعتراف کردند.
*دستگیری عوامل تیراندازی منجر به جرح، خسارت و رعب در خیابان‌های ایذه
سفیدپوست در ادامه با اشاره به دستگیری 3 نفر از عوامل تیراندازی در خیابان‌های شهر که منجر به رعب، جرح و خسارت عمومی در سطح شهر شده بود اضافه کرد: این افراد پس از انجام اقدامات مجرمانه به استان‌های همجوار متواری می‌شدند و بر این اساس ماموران پلیس امنیت با انجام کارهای اطلاعاتی این افراد را شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.
وی در پایان تاکید کرد: با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته این افراد پس از ورود به شهرستان ایذه شناسایی شده و در هماهنگی با مقام قضایی اقدام برای دستگیری آنها صورت و در این عملیات نیز 2 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/72026/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول