اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح ویژه نظارت بر صنوف در پردیس آغاز شد

مدیر بازرسی و نظارت براصناف شهرستان پردیس گفت: در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ طرح تشدید بازرسی از اصناف شهرستان پردیس توسط بازرسان اتاق اصناف آغاز شد.

طرح ویژه نظارت بر صنوف در  پردیس آغاز شد

تورج قریبی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سال جدید و افزایش عرضه و تقاضا در بازار کالا و خدمات و لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح عرضه در شهرستان، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف از تاریخ ۹۹/۱۱/۲۰ آغاز شد.

وی با بیان اینکه تمامی بازرس‌ها به طور ویژه و در حوزه کالاهای مورد نیاز شهروندان انجام می‌شود گفت: این بازرسی‌ها در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، بدون اغماض با مخلان بازار برخورد خواهند کرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان پردیس بیان کرد: پس از ثبت تخلفات برای متخلفان، پرونده‌های تخلفی که در این ایام و نوروز ۱۴۰۰ اعمال قانون می‌شود در اسرع وقت به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جهت رسیدگی ارسال و به سرعت رسیدگی می‌شود.

قریبی در پایان تأکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و ...، گزارشات خود را به سامانه ۱۲۴ و ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت براصناف شهرستان پردیس با شماره ۷۶۲۲۳۰۱۰ اطلاع دهند تا به سرعت به این گزارشات رسیدگی شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول