اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخورد ماشین با گراز در جاده یاسوج به سی‌سخت+فیلم

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : صبح امروز بر اثر برخورد ماشین یک راس گراز از ناحیه کمر دچار آسیب شد که برای درمان به شهر منتقل شد

برخورد ماشین با گراز در جاده یاسوج به سی‌سخت+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز هشتم اسفند ماه ۹۹ از برخورد یک دستگاه ماشین با یک راس گراز در محور یاسوج به سی سخت خبر داد و گفت : بر اساس بررسی‌های انجام گرفته یک راس گراز در محدوده تنگ گنجه‌ای قصد عبور از عرض جاده  را داشته که شواهد نشان می‌دهد با ماشین تصادف کرده است.

سید اسدالله هاشمی افزود: این حادثه در خارج از محدوده مناطق حفاظت شده و در مناطق آزاد رخ داده و تلاش و پیگیری برای شناسایی راننده ماشین ادامه دارد، هرچند احتمال شناسایی فرد خاطی با توجه به اینکه جاده فاقد دوربین مدار بسته می باشد، سخت و گاه غیر ممکن است.

وی  یادآور شد:با توجه به اینکه گراز از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود ،مامورین اداره حیات وحش بمنظور انتقال به مرکز درمانی آن را بیهوش کرده و به مرکز استان منتقل کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول