اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دشمنان از چند‌صدایی مدیران در برابر آنان سواستفاده می‌کنند

خطیب جمعه پل‌سفید سوادکوه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه یک‌صدایی در برابر دشمنان باید در دستور کار باشد، گفت: دشمنان از چند‌صدایی مدیران در برابر آنان سواستفاده می‌کنند.

دشمنان از چند‌صدایی مدیران در برابر آنان سواستفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام سید‌مهدی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه تقوا سپری است که از بلایای دنیا و از عذاب اخروی حفظ می‌کند،حضور در مجالس و‌ دور‌همی‌هایی که با غیبت، توهین، تمسخر آموزه‌های دینی، تضعیف دین خدا، تبلیغ شرک و باطل همراه باشد از شاخص‌های جهنمی‌شدن ذکر شد.

وی با بیان اینکه آدم درستکار با همراهی افراد بد باعث می‌شود تا فرد درستکار در عذاب آنان شریک شود،گفت: در مجلسی بنشینیم که در آن از خدا صحبت می‌شود که مساجد، نماز جماعت و‌ نماز جمعه بهترین نمونه آن است.

جعفری با اشاره به تولد حضرت علی(ع) در خانه خدا و علاقه پیامبر گرامی به ایشان به سالروز وفات حضرت زینب(س) اشاره اظهار کرد: آگاهی عمیق و همه‌جانبه و باور قلبی معنای بصیرت است که حضرت زینب(س) دارای آن است و نتیجه بصیرت، تشخیص حق از باطل و گرایش به سمت حق است و شجاعت زینبی که دارای سه درجه نترسیدن، تسلط بر نفس اماره و نباختن در جزر‌‌ومد‌های روزگار است که در شخصیت حضرت زینب(س) وجود داشت که اجازه نداد تا دشمنان ذره‌ای احساس خوشحالی نکنند.

خطیب جمعه پل‌سفید سوادکوه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه یک‌صدایی در برابر دشمنان باید در دستور کار باشد، افزود: دشمنان از چند‌صدایی مدیران در برابر آنان سواستفاده می‌کنند.

وی به نص صریح قرآن برای مقابله با پیمان‌شکنان و ایجاد دست‌اندازی‌های مقابله با پیشرفت کشور اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان تا زمانی که انقلاب اسلامی از بین نرود دست از تحریم بر نمی‌دارند، افزود: پیامبر گرامی اسلام قرارداد‌های سفیهانه نمی‌بست، از یک جا چند بار گزیده نمی‌شد، وعده‌های تو‌خالی به مردم نمی‌داد و سطح زندگی ایشان از مردم پایین‌تر بود و تاریخ را مطالعه کنید و پیامبر را بد تفسیر نکنیم.

جعفری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از دولت حزب‌الهی یاد کردند و امروز عده‌ای مشکلات کشور را پای انقلاب می‌نویسند و فردای قیامت باید پاسخگو باشند، خاطر نشان کرد: مشکلات امروز ما به خاطر انتخاب بد است و نه انقلاب که باید توجه کنیم.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به هفته منابع طبیعی، گفت: در محله خود و یا باغچه به نیت یک شهید، درخت بکاریم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول