اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نمایشگاه بهاره امسال برگزار نمی‌شود/ اصناف مراعات حال مردم را بکنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: امسال به دلیل وجود شرایط ویژه کرونایی و به جهت پرهیز از ایجاد اجتماع مردم، نمایشگاه بهاره نخواهیم داشت، لذا توصیه ما این است که فروش ویژه و فوق‌العاده نوروزی توسط اصناف انجام شود.

نمایشگاه بهاره امسال برگزار نمی‌شود/ اصناف مراعات حال مردم را بکنند

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و تمایل مردم برای خریدهای نوروزی اظهار کرد: امسال به دلیل وجود شرایط ویژه کرونایی و به جهت پرهیز از ایجاد اجتماع مردم، نمایشگاه بهاره نخواهیم داشت، لذا توصیه ما این است که فروش ویژه و فوق‌العاده نوروزی توسط اصناف انجام شود.

حبیبی در شرایط ویژه کرونایی سلامت مردم را مهم‌ترین اولویت مسئولین خواند و تصریح کرد: برای حفظ صحت عمومی از هر تصمیم و اقدامی که منجر به تجمع شود جلوگیری و اجتناب می‌گردد.

این مسئول عنوان کرد: ما از اصناف تقاضا و انتظار داریم که پروتکل‌ها را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به اینکه در سال جاری نمایشگاه بهاره نخواهیم داشت، در فروش و قیمت‌گذاری کالاها مراعات حال مردم را داشته باشند.

جانشین ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا همچنین از مردم خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برای خرید به جاهایی که تجمع وجود دارد مراجعه نکنند و در تمام مواقعی که بیرون از منزل هستند از ماسک استفاده کنند.

حبیبی به افزایش تعداد دستفروش‌ها همزمان با ایام پایانی سال اشاره کرد و افزود: دستفروش‌ها با طرح مشترک شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران در ایام نوروز ساماندهی می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان تأکید کرد: فعالیت کسبه و اصناف هر روز حداکثر تا ساعت 20.30 خواهد بود و ادامۀ فعالیت بعد از آن منجر به پلمپ واحد خواهد شد، لذا واحدهایی که به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا پلمپ شوند تا پایان تعطیلات باز نخواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول