اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

11 کتابفروشی زنجان مجری طرح زمستانه کتاب شدند

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 11 کتابفروشی زنجان مجری طرح زمستانه کتاب شدند.

11 کتابفروشی زنجان مجری طرح زمستانه کتاب شدند

محمدربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام در طرح زمستانه کتاب از 26 بهمن تا پنجم اسفند انجام شد و اجرای این طرح از 9 تا 16 اسفندماه خواهد بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: با پایان مهلت ثبت‌نام 9 کتابفروشی در طرح زمستانه کتاب شرکت کردند که هشت مورد آنها مربوط به زنجان و یک مورد از ابهر است.

وی با بیان اینکه «کتابفروشی فرهنگان زنجان»، «کتابکده فرهنگ»، « کتابفروشی آگورا»، «موسسه فرهنگی منهاج»، « شهر کتاب زنجان»، « دانشمندان کوچک 1»، « دانشمندان کوچک2»، « حوض نیلی»، « پارسه کیدز»، «پاتوق کتاب زنجان» از شهرستان زنجان در این طرح حضور دارند، گفت: همچنین از شهرستان ابهر نیز کتابفروشی «بهمن» در طرح پاییزه کتاب ثبت‌نام کرده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تشریح جزئیات طرح زمستانه کتاب گفت: میزان یارانه خرید برای کتاب‌ها در این دوره از اجرای طرح ۲۰ درصد تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹، همچون طرح پاییزه ۲۰۰هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند، اضافه کرد: سقف یارانه خرید برای هر خریدار با تخفیف ۲۰ درصدی ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

احمدخانی بیان کرد: در این طرح ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول طرح نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: حداکثر یارانه اختصاصی هر کتابفروشی و میزان و درصد مشارکت کتابفروشی‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح، قبل از آغاز اجرای طرح تعیین و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول