اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب ۳۴ واحد متخلف در همدان/ کمترین میزان رعایت پروتکل‌ها در آرامستان‌ها و نانوایی‌ها

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از تعطیلی ۳۴ واحد متخلف در همدان خبر داد و گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها ۵۹ درصد و نانوایی‌ها ۶۸ درصد بوده است.

پلمب ۳۴ واحد متخلف در همدان/ کمترین میزان رعایت پروتکل‌ها در آرامستان‌ها و نانوایی‌ها

لیدا رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ارزیابی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز مختلف در مقابله با کروما در روز ۲۸ بهمن ماه تا ۵ اسفندماه سال جاری اظهار کرد: در این مدت ۳۴ فروشگاه، واحد، مرکز و... پلمب شده است.

وی با اشاره به معرفی ۱۲۸ فروشگاه، واحد یا مرکز متخلف به مراجع قضایی گفت: طبق بازدیدهای صورت گرفته میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ۱۰۰ درصد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به رعایت ۷۰ درصدی استفاده از ماسک از سوی مردم در مراکز و اماکن مختلف افزود: میزان استفاده از ماسک شاغلین و کارمندان ادارات ۹۱ درصد بود.

وی به ۷۴ درصد استفاده از ماسک از سوی متصدیان و شاغلین مراکز صنعتی اشاره کرد و گفت: ۸۹ درصد شاغلین و کارمندان ادارات، موسسات و بانک‌ها ماسک استفاده می‌کردند.

رفعتی با بیان اینکه میزان استفاده مردم از ماسک در وسایل نقلیه ۷۲ درصد بود عنوان کرد: ۷۴ درصد در مطب، ۷۳ درصد در مساجد و اماکن متبرکه، ۸۲ درصد در هتل‌ها و مراکز اقامتی پروتکل بهداشتی رعایت می‌شد.

وی با اشاره به ۷۴ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پاساژها؛ ۶۸ درصدی در نانوایی‌ها و ۷۱ درصدی در پایانه برون شهری گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت ۶۱ درصد، پلیس + ۱۰ به میزان ۷۲ درصد، بانک‌ها ۷۳ درصد، دفاتر خدمات بیمه و داروخانه‌ها ۷۳ درصد، رستورن‌ها ۷۵ درصد و ادارات و سازمان‌ها ۸۲ درصد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با اشاره به میزان ۵۹ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها، از تعطیلی یک شهربازی خبر داد و افزود: یک باغ وحش، یک کافه قهوه‌خانه و یک آموزشگاه نیز به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل شد.

وی با اشاره به یک مورد تعطیلی مراسم فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بیان کرد: تعطیلی یک مورد باشگاه ورزشی (سالنی)، یک مورد استخر سرپوشیده و یک مورد مراسم نیز از دیگر اقدامات در راستای توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول