اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تأمین ۹۰ درصد از درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از طریق مالیات

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقش نظام مالیاتی در شکوفایی اقتصاد برجسته و مهم است، گفت: کارمندان اداره مالیات در تامین بالغ بر ۹۰ درصد از درآمدهای عمومی استان تلاش بسیاری داشتند.

تأمین ۹۰ درصد از درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از طریق مالیات

کوروش بیگدلی، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد بر رسالت و نقش حساس و سرنوشت‌ساز نظام مالیاتی در اقتصاد کشور در دوران تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: پذیرش 70 درصدی خوداظهاری مودیان در اجرای ماده 97 قانون مالیات‌های مستقیم با فعال شدن موتور ریسک به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای طرح جامع مالیاتی و در راستای هوشمندسازی نظام مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجایی که نقش نظام مالیاتی در شکوفایی اقتصاد کشور برجسته و مهم است لذا کارمندان اداره مالیات در تامین بالغ بر ۹۰ درصد از درآمدهای عمومی استان تلاش بسیاری داشتند.

بیگدلی در خصوص اهمیت نقش رسانه‌ها در افزایش درآمدهای مالیاتی تصریح کرد: رسانه‌ها بازوی توانمند روابط عمومی نظام مالیاتی در گفتمان‌سازی فرهنگ پرداخت مالیات می‌باشند.

وی افزود: حرکت منظم و پیوسته نظام مالیاتی به سمت هوشمندسازی بوده و برون‌سپاری و نقل و انتقال املاک مسکن و الکترونیکی شدن ابلاغ اوراق مالیاتی گامی مهم در جهت تکریم حقوق شهروندی محسوب می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان، با تاکید بر ضرورت همکاری مودیان مالیاتی استان عنوان داشت: همکاری و همراهی در سطح خیلی خوبی با مودیان و فعالین اقتصادی استان از طرق مختلف مانند: تخفیف، تقسیط و بخشودگی جرائم انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل در آمدهای ارزش افزوده برای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول