اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برخی حرف از ولایت‌پذیری می‌زنند اما عکس آن عمل می‌کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: برخی حرف از ولایت‌پذیری می‌زنند اما عکس امام عمل می‌کنند، خطاب به آنها می‌گویم که آینده شما همانطوری خواهد شد که گذشتگان در مقابل امام ایستادند.

برخی حرف از ولایت‌پذیری می‌زنند اما عکس آن عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سید محمود هاشمی در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ساوه برگزار شد اظهار کرد: خاکسپاری این شهید والامقام در محوطه دانشگاه آزاد ساوه باید مبدأ گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی باشد.

وی با اشاره به اینکه پدیده عظیم شهادت قابل احاطه فکری نیست افزود: امنیت، ابهت، پیشرفت و اقتداری که امروز ایران اسلامی شاهد آن هست مدیون رشادت‌های همین شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در همه جبهه‌های خصوصاً هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور با تأکید بر اینکه شهدا از دانشگاهیان انتظار دارند در سنگر مقدس دانشگاه در خط و مشی آنان حرکت کرده و رسالت آنها را دنبال کنند افزود: شهدا پای عهد خود با خدای متعال و ولی‌فقیه خود ماندند و با حرکت در مسیر انقلاب و اسلام به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: برخی افراد در کنار و همرزم شهدا بودند و تا آخر عمر نیز پای آرمان‌های انقلاب ایستاند و آن را در جامعه گسترش دادند اما برخی مسئولین ما در کنار شهدا بودند اما خط و مسیر خود را از نظام جدا کردند.

وی افزود: افرادی مثل حاج قاسم آن‌طور پای عهد خود با ولی‌فقیه ماندند اما برخی مسئولین دل‌بسته دنیا شدند و با کنار رفتن از مسیر شهدا مقابل آرمان‌ها و ولی‌فقیه نیز قرار گرفتند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور بصیرت توأمان با شجاعت را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و قلمداد کرد: همین ویژگی بارز بود که باعث شد شهدا از موضع حق دفاع کنند و با شجاعتی که داشتند در جبهه‌های حق علیه باطل پیروز شوند.

هاشمی با تأکید بر اینکه هر جا از مسیر و خط شهدا دور شویم ارزش‌ها از بین می‌رود افزود: اگر مطیع ولایت فقیه هستیم باید از ولی‌فقیه اطاعت کنیم و وقتی رهبر انقلاب می‌گوید مذاکره با دشمن نباشد کسی نباید دم از مذاکره بزند.

وی تصریح کرد: برخی حرف از ولایت‌پذیری می‌زنند اما عکس امام عمل می‌کنند، خطاب به آنها میگویم که آینده شما همان‌طوری خواهد شد که گذشتگان در مقابل امام ایستادند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور پشتیبانی از ولایت‌فقیه را از ویژگی‌های شهدا و مهم‌ترین وصیت آنان دانست و گفت: از اول انقلاب تاکنون امت اسلامی این وصیت را به خوبی عملی کرده اما نوبت به برخی مسئولان که می‌رسد توجهی به این امر ندارند.

هاشمی در پایان بر لزوم استمرار راه شهدا تأکید کرد و گفت: آنچه از این تشییع باشکوه دریافت می‌کنیم این است که پیام شهدا را باور داریم و در مسیر آنان ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول