اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قاتل خاموش؛ بلای جان بانوی ۳۸ ساله در میامی

فرمانده انتظامی شهرستان میامی از فوت بانوی ۳۸ ساله و مسمومیت همسر وی بر اثر گازگرفتگی در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

قاتل خاموش؛ بلای جان بانوی ۳۸ ساله در میامی

حسین عجم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد گذشته یک فقره گازگرفتگی در روستای باغچه شهرستان میامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی به اعزام بی‌وقفه مأموران انتظامی به محل وقوع حادثه اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس مشخص شد که زن و شوهری به دلیل نامعلوم در منزل مسکونی خود دچار گازگرفتگی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی از مرگ بانوی ۳۸ ساله در این واقعه خبر داد و گفت: همسر این زن که در این اتفاق، مسموم شده بود، توسط عوامل به مرکز درمانی منتقل شد.

عجم بیان کرد: رعایت اصول و نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام شهروندان در این راستا است و توجه داشته باشید که اگر از وسایل گرمایشی گازسوز استفاده می‌کنید و به علائمی همچون سرگیجه و حالت تهوع دچار شدید، بدانید که این‌ها علائم هشدار احتمال نفوذ گاز منواکسید کربن به منزل شما است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول