اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دومین نمایشگاه اختصاصی ایران خرداد ۱۴۰۰ در سلیمانیه

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

دومین نمایشگاه اختصاصی ایران خرداد  ۱۴۰۰ در سلیمانیه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، اعلام کرد: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه بر اساس مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران، از چهارم تا هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه برگزار خواهد شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با اشاره به علاقه تجار و بازرگانان و مصرف کنندگان اقلیم کردستان عراق به کالاها و محصولات ایرانی و همچنین زمینه‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های موجود در بازار عراق و اقلیم کردستان برای شرکت‌ها و کالاهای ایرانی، از شرکت‌های توانمند و معتبر ایرانی برای حضور فعال در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

شوشتری همچنین گفت: شرکت نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی جنوب آذربایجان غربی، مجری برگزاری این نمایشگاه است و علاقه‌مندان برای مشارکت در نمایشگاه می‌توانند با این شرکت تماس بگیرند.

به گزارش فارس، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران دی ماه سال گذشته (۱۳۹۸) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه و با حضور بیش از یکصد شرکت ایرانی در زمینه‌های مختلف از جمله فرش دستباف، صنایع دستی، مصالح ساختمانی، صنایع غذایی، مبلمان، پوشاک و نساجی، کفش و چرم، لوازم خانگی، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، صنایع برق، چاپ و بسته بندی، صنایع پلاستیک و ... برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول