اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رسانه باید جریان‌ساز باشد/ اعتماد به جوانان نتایج درخشانی به دنبال دارد

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس شرایط حساس فعلی جامعه را یک پیچ تاریخی عنوان کرد و گذر از این شرایط سخت را با درایت و آگاهی رسانه‌ها ممکن دانست و بر سپردن کار به جوانان تاکید کرد.

رسانه باید جریان‌ساز باشد/ اعتماد به جوانان نتایج درخشانی به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هادی رضایی امروز از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد و با مدیریت خبرگزاری به گفتگو پرداخت.

وی با اشاره به شرایط سخت جامعه امروز، بر جایگاه مهم و حساس رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: برای دفاع از حق باید تمام ملاحظات را کنار گذاشت و اگر مسئولان ما آنجا که باید، فریاد بزنند و آنجا که باید، مسئولیت بپذیرند، آنگاه است که انتظارات برآورده شده و کار روی زمین نمی‌ماند.

این مسئول بسیج رسانه با بیان اینکه یکی از مشکلات ما، دیر پرداختن به بحث رسانه است، بر جایگاه مهم رسانه در جامعه تاکید کرد و گفت: بحث رسانه در دنیا همچون رقابتی است که خیلی وقت پیش آغاز شده است اما ما تازه تمرین را شروع کرده‌ایم. 

رضایی افزود: در این شرایط می‌طلبد که با یک وحدت و انسجام جریان انقلابی را پیش ببریم، پس بسیج رسانه با نگاهی که حضرت آقا مد نظر دارند، در راستای تحقق اتحاد تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌هایی که برای جمهوری اسلامی قلم می‌زنند، هدفشان بقای نظام است، گفت: تحقق این نگاه نیازمند همدلی و همراهی همه رسانه‌های ارزشی است که در این راستا تقویت رسانه ها و بهره‌برداری از ظرفیت انها باید مد نظر قرار گیرد، چنانچه برای شکل‌گیری یک جبهه متحد به یک لشکر آماده نیازمندیم.

رضایی در ادامه اظهار داشت: امروز باید بپذیریم که اگر بخواهیم یک خبرنگار بدون دغدغه و مستقل داشته باشیم، باید بحث معیشت را به خوبی فراهم کنیم تا خبرنگار با خیال آسوده به وظیفه ذاتی خود بپردازد. 

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: متاسفانه سالها است که درگیر این موضوع هستیم و باید این مطالبه را با جدیت دنبال کنیم و به نتیجه برسانیم. 

وی در ادامه بر نگاه دغدغه‌مند برخی رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: این نگاه بسیار مهم است و باید ان را تقویت کرد، حضرت امام(ره) به جوانان اعتماد کردند و کار را به آنها سپردند و پیروزی بزرگی به دست آمد، امروز نیز می‌توان به جوانان اعتماد کرد و کار را به آنها واگذار نمود.

رضایی در بخش دیگری از این گفتگو مسیر خبرگزاری فارس را مسیر مناسبی در جهت اعتلای انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر این مسیر به همین شیوه ادامه یابد قطعا بخشی از منویات رهبری در بحث رسانه تحقق می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به جریان‌سازی رسانه خاطرنشان کرد: رسانه خود باید جریان‌ساز باشد حال آنکه برخی رسانه‌ها به واسطه بحث معیشت دنباله‌رو برخی جریان‌ها شده‌ و از وظیفه اصلی خود بازمانده‌اند، در حالی که رسانه باید جریان‌سازی کند و مسئول مربوطه بیاید مطالبات مردمی را از زبان رسانه بشنود و پاسخگو باشد؛ لذا اگر می‌خواهیم مردم آرامش داشته باشند باید امنیت و ارامش رسانه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ن
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول