اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی گیتی‌پسند: از همه موقعیت‌هایمان استفاده کردیم

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در بازی‌های قبل از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوردیم به نحو احسن استفاده نمی‌کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دادیم؛ اما در این بازی توانستم از تک به تک موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به پیروزی پرگل دست پیدا کنیم.

مربی گیتی‌پسند: از همه موقعیت‌هایمان استفاده کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشم‌زاده پس از پیروزی پرگل گیتی‌پسند برابر حریف بهبهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران نیز از این بازی لذت بردند و تیم ما بسیار خوب بازی کرد؛ ما توانستیم از اکثر موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: در بازی‌های قبل از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوردیم به نحو احسن استفاده نمی‌کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دادیم؛ اما در این بازی توانستم از تک به تک موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به پیروزی پرگل دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: به تیم مقابل کمتر موقعیت دادیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی را خلق کرده و از آن استفاده کنیم.

ناچاریم تابع کمیته فوتسال باشیم

سپهر محمدی نیز پس از این بازی اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم به برتری دست پیدا کنیم و فکر می‌کنم حدود 5 هفته است که روند تیم ما رو به رشد است و امیدواریم مقام شایسته‌ای برای هواداران گیتی‌پسند کسب کنیم.

دروازه‌بان گیتی‌پسند ادامه داد: بازی‌ها امسال خیلی عجیب و غریب است و قابل پیش‌بینی نیست و ما نیز ناچاریم تابع کمیته فوتسال باشیم  و امیدداریم که به قهرمانی برسیم.

وی درباره عملکرد داوری نیز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت.

موقعیت زیاد به دست می‌آوریم ولی توپ‌هایمان گل نمی‌شود

حمید احمدی نیز پس از این بازی اظهار داشت: بازی خوبی برای ما بود و در همه بازی‌ها تیم‌ها مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شوند و ما در هر بازی نیز موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم اما متأسفانه نتوانسته بودیم در بازی‌های قبلی از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

بازیکن گیتی‌پسند ادامه داد: خوشبختانه در این بازی همه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شد و نتیجه خوبی رقم زدیم و امیدواریم در مرحله بعد هم همینطور ظاهر شویم تا به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.

وی گفت: در همه بازی‌ها همین گونه بازی می‌کنیم اما شانس با ما یار نیست، امیدواریم در مراحل بعدی بهتر از این ظاهر شویم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول