اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

آغاز مسابقات مجازی فوتسال و طناب‌زنی دانش‌آموزان سراسر کشور از 11 اسفند

سخنگوی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از آغاز مسابقات مجازی فوتسال و طناب‌زنی دانش‌آموزان سراسر کشور برای اولین بار، از 11 اسفند خبر داد.

آغاز مسابقات مجازی فوتسال و طناب‌زنی دانش‌آموزان سراسر کشور از 11 اسفند

محمد علی‌یزدی سخنگوی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اظهار کرد: سی‌وهفتمین دوره مسابقات ورزش پسران دانش‌آموز سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی 11 اسفند آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزش دانش‌آموزی در دو رشته فوتسال و طناب‌زنی برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات به میزبانی استان البرز و در شهر کرج به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سخنگوی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور گفت: 1316 نفر در قالب تیم‌های استانی در این مسابقات شرکت کردند که در رشته طناب‌زنی در دوره متوسطه اول 37 تیم با 236 نفر و در دوره متوسطه دوم، 31 تیم با 201 نفر و در مجموع 437 نفر حضور دارند.

وی اضافه کرد: در رشته فوتسال نیز در متوسطه اول 54 تیم با 431 نفر، در متوسطه دوم 56 تیم با 448 نفر و در مجموع 897 نفر شرکت کردند.

علی‌یزدی درباره نحوه برگزاری مسابقات که تا 16 اسفند ادامه دارد، گفت: فیلم‌های مسابقه بر اساس تعاریف و قواعد اعلام شده، فیلم‌ها از دانش‌آموزان گرفته شده و برای داوران توسط سرپرستان تیم‌ها ارسال می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، رقابت طناب‌زنی 3 روز و رقابت فوتسال 3 روز خواهد بود و اولین دوره است که به صورت مجازی و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول