اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حمایت ورزش و جوانان از طرح‌های محتوایی ازدواج و تحکیم خانواده

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: چهارمین فراخوان طرح تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده منتشر شد.

حمایت ورزش و جوانان از طرح‌های محتوایی ازدواج و تحکیم خانواده

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: چهارمین فراخوان طرح تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده منتشر شد.

وی تصریح کرد: براساس این فراخوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نظر دارد از جوانان خلاق و مستعد در حوزه تولید محصولات فرهنگی و رسانه‌ای و تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده، پیشگیری از طلاق، فرزند آوری و ... دعوت به همکاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: محوریت عناوین پیشنهادی برای تولید آثار و محصولات سبک زندگی، کنترل و کاهش طلاق، توسعه اجتماعی جوانان، فرزندآوری و فرزندپروری، توانمندسازی مهارت‌های زندگی زناشویی و توانمندسازی در انتخاب صحیح همسر و شکل‌گیری زندگی سالم است.

خلیلی ادامه داد: موارد قابل حمایت در دو بخش شامل تولید محصولات رسانه‌ای، فیلم (مستند کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای و ۳۰ ثانیه‌ای)، انیمیشن و موشن گرافی، کلیپ آموزشی (تصویری) است.

وی افزود: همچنین تولید محتوای فرهنگی و آموزشی شامل کتاب و کتابچه دیجیتال در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده و اینفوگرافی، پوستر دیجیتال و کاریکاتور نیز شامل این موارد می‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال دریافت آثار از 9 تا 14 اسفندماه است، تصریح کرد: معاونت جوانان این اداره کل از طرح‌های خلاقانه در این بخش حمایت می‌کند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول