اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

متفکرآزاد: فردا مجلس وارد بحث هزینه‌ای بودجه می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رسیدگی به بخش درآمدهای بودجه فردا پایان می‌یابد و از نشست عصر مجلس رسیدگی به بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400 آغاز خواهد شد.

متفکرآزاد: فردا مجلس وارد بحث هزینه‌ای بودجه می‌شود

روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه سال 1400 در صحن مجلس اظهار داشت: کار رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه فردا یکشنبه 10 اسفندماه در مجلس پایان می‌یابد و از نشست عصر فردای مجلس رسیدگی به بخش‌های هزینه‌ای بودجه آغاز خواهد شد.

وی افزود: امروز بخش‌های درآمدی بودجه پایان یافت اما چند ماده مرعا مانده بود که در نشست کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود و در نشست صبح فردای مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش مجلس بر این است تا در زمان مناسب کار بررسی لایحه بودجه را به پایان برساند و کشور سال آینده را با یک بودجه کامل همراه باشد.

به گزارش فارس، کار بررسی لایحه بودجه سال 1400 از روز یکشنبه سوم اسفندماه در صحن مجلس آغاز شد و فردا رسیدگی به بخش درآمدی آن پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول