اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آرام گرفتن شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشهر

پیکر دو تن از شهیدای گمنام صبح امروز با حضور مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در بهشهر مورد استقبال باشکوه قرار گرفت و برای تدفین در دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر به خاک سپرده شد.

آرام گرفتن شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مردم ولایتمدار، مومن و شهیدپرور شهرستان بهشهر امروز در میان آه و ناله و حزن اندوه برای شهدای گمنام با دو شهید دفاع مقدس وداع کردند و آیین مراسم تشییع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت خودرویی برگزار شد.

بانوان بهشهری همچون همیشه با مجمع‌هایی بر سر، برای شهیدانی که اکنون مادر و خواهری در کنار خود ندارند؛ مادری کردند و با گل و اسپند شهدای خود را تا آرامگاه ابدی‌شان بدرقه کردند.

شهرستان بهشهر میزبان دو شهید ۲۱ ساله در منطقه فاو و یک شهید و ۱۸ ساله که در عملیات کربلای ۵ شلمچه جام به شهادت رسیدند و پیکر پاک‌شان در محوطه دانشگاه آزاد بهشهر خاکسپاری شدند.

 

این روزها مازندران میزبان ۱۰ شهید و آلاله دفاع مقدس است؛ شهدایی که از میان آنها دو شهید تفحص شده و شناسایی شده در شهرستان قائمشهر و محمودآباد تشییع می‌شوند و ۸ شهید هم گمنامان خوشنامی هستند که به آبروی شهر و دیارمان شده‌اند و با عظمت تشییع می‌شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول