اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

215 خودرو خوزستانی هنگام ورود به چهارمحال و بختیاری متوقف و برگشت داده شد

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اسفند‌ماه با اعمال محدودیت در مسیر خوزستان تعداد 215 خودرو که قصد ورود به استان را داشتند به مبدا عودت داده و 133 مورد اعمال قانون شدند.

215 خودرو خوزستانی هنگام ورود به چهارمحال و بختیاری متوقف و برگشت داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سیروس میرزایی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: از ابتدای اسفند‌ماه با اعمال محدودیت در مسیر خوزستان تعداد 215 خودرو که قصد ورود به استان را داشتند به مبدا عودت داده و 133 مورد اعمال قانون شدند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای سال جاری با اعمال محدودیت‌های تردد 24 هزار و 288 خودرو متخلف شامل جریمه‌های یک میلیون، 500 هزار و 200هزار تومانی شدند، 11هزار و 525 خودرو به مبدا عودت داده و 31 خودرو متخلف توقیف شدند.

وی اضافه کرد: در زمینه بازدید از میزان رعایت موارد بهداشتی توسط صنوف از 26 هزار و 627 صنف بازدید به عمل آمد، 12 هزار و 884 مورد تذکر مکتوب صادر، یک هزار و 858 مورد صورت‌جلسه تنظیم و یک هزار و 175 مورد پلمب شدند.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول