اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

طراحی سایت عامل اصلی رونق کسب و کارها در شهر مقدس مشهد در ایام کرونا

با توجه به پیوند تاریخچه طراحی سایت به تاریخ اینترنت، این پدیده هر سال دچار تغییرات فراوانی شده تا جایی که امروزه بدون طراحی و داشتن یک وب سایت، کار برای بسیاری از مشاغل دشوار خواهد بود.

طراحی سایت عامل اصلی رونق کسب و کارها در شهر مقدس مشهد در ایام کرونا

چرا طراحی سایت در مشهد حائز اهمیت است؟

نقش طراحی سایت و داشتن وب‌سایت، با اشراف و آگاهی بر ویژگی‌های خاص کسب‌و‌کار در شهر مقدس مشهد به عنوان یک شهر مذهبی زیارتی بر کسی پوشیده نیست. ویژگی‌هایی همچون دارا‌بودن حدود ۲۵ میلیون نفر گردشگر خارجی و ایرانی، وجود ۵۰ درصد از زیرساخت‌ها و امکانات گردشگری کشور و ۳۰ درصد از هتل‌ها و اماکن مسافرتی، عنوان شهر جهانی سنگ‌های قیمتی به عنوان مشاغل خاص این شهر، در کنار سایر مشاغل عمومی و تخصصی باعث گردیده تا با توجه به ظرفیت‌های موجود، طراحی سایت برای رشد و توسعه کسب‌و‌کارهای مختلف در این شهر بسیار حائز اهمیت باشد؛ به شرط آنکه صاحبان مشاغل نیز پابه‌پای پیشرفت تکنولوژی قدم برداشته و با طراحی سایت و آگاهی از شگرد‌های رونق کسب‌و‌کار آنلاین با متد روز دنیا همراه باشند.

[مکان های زیارتی و گردشگری مشهد مقدس]

از طرفی شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی بسیاری از کسب‌و‌کارها گردیده باعث شده تا بسیاری از مشاغل برای ارائه محصولات و خدمات خود ناچاراً به سمت فروش آنلاین و غیرحضوری سوق داده شوند. از این‌ رو کیفیت طراحی وب‌سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در رونق کسب‌و‌کار‌ مشاغل در شهر مشهد به عنوان قطب زیارتی گردشگری ایران، داشته باشد.

در این گزارش سعی بر آن شده تا روش‌های فروش و تداوم کسب‌و‌کار به کمک طراحی سایت و خدمات پیرامون آن به مخاطبان ارائه شود تا در رکود اقتصادی موجود، با کمک گرفتن از فضای اینترنت، لطمه‌ای به دارندگان کسب‌و‌کارها در این شهر وارد نشود.

روش‌ها و نکات لازم برای رونق کسب‌و‌کار به کمک طراحی سایت در مشهد

1- رعایت کیفیت ظاهری و نوع طراحی سایت:

واقعیت این است که در دنیای امروز هر فردی که به دنبال خرید محصول و یا دریافت خدمات مشخصی است، ابتدا جستجوی خود را از اینترنت آغاز نموده و سپس با تحقیق بیشتر اقدام به خرید می‌کند. حال آن‌که انتخاب کاربر برای خرید از کدام وب‌سایت و با چه ویژگی‌ها و مزایایی نسبت به سایت‌های مشابه باشد، در گرو داشتن سایتی است که به خوبی طراحی و بهینه‌سازی شده باشد. 

در اینجاست که UI (طراحی گرافیکی رابط کاربری) و UX (پیاده سازی بهترین تجربه کاربری) بهتر در طراحی به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در ماندگاری کاربر در وب‌سایت، تاثیر بسزایی در معرفی بهتر محصولات و خدمات کسب‌و‌کارها خواهند داشت.

2- طراحی فروشگاه اینترنتی:

فروشگاه‌های آنلاین، امکان یافتن محصولات و خدمات را برای مردم آسان نموده‌اند. خریداران و متقاضیان محصولات و خدمات، به دلیل مشغله فراوان، ترافیک زیاد، راحتی بیشتر و یا این روز‌ها به دلیل کرونا، کمتر به خرید حضوری روی آورده و ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی باکیفیت، بر میزان رضایت کاربران و هم بر میزان اثربخشی حضور کاربر در سایت تاثیر خواهد گذاشت و به نوعی باعث بالا بردن نرخ تبدیل کاربر به مشتری در سایت فروشگاهی می‌شود.

3- بازاریابی مستقیم از طریق طراحی اپلیکیشن موبایل:

امروزه برای رونق هر کسب‌و‌کاری باید وب‌سایت اختصاصی همان کسب‌و‌کار وجود داشته باشد اما در هر صورت نمی‌توان نسبت به نقش کلیدی اپلیکیشن‌ها بی‌تفاوت بود. در نتیجه یکی از عوامل رونق هر کسب‌و‌کاری در فضای مجازی، داشتن اپلیکیشن کاربردی مفید همراه با قابلیت بروزرسانی می‌باشد که ثمره آن فروش بیشتر، افزایش وفاداری مشتریان، سبقت از رقبا، افزایش ترافیک ورودی به وب‌سایت و... می‌باشد.

4- انجام بهینه سازی و سئو سایت:

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا SEO موضوعی است که این روزها در حوزه بازاریابی دیجیتال مطرح می‌شود.

هر کسب‌و‌کاری که از یک وب‌سایت برای معرفی خدمات خود استفاده می‌کند نیاز دارد تا به خوبی دیده شده و توجه مشتریان را به خود جلب کند. سئو به عنوان ابزاری برای اعتباربخشی به جایگاه کسب‌و‌کار در هنگام نمایش نتایج جستجو، قابلیت بهتر دیده شدن و برندینگ را برای مخاطبان هدف فراهم نموده و باعث رونق کسب‌و‌کار از طریق اینترنت می‌شود.

5- تاثیر بازاریابی اینترنتی بر رونق کسب‌ و‌ کار:

بازاریابی اینترنتی به معنای حاضر بودن در فضای اینترنت به‌صورت شبانه‌روزی است که صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین را قادر می‌سازد در هر ساعت از شبانه‌روز به تعامل با مخاطبان پرداخته و در نتیجه مشتریان به انواع مختلف کالاها و خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

اهمیت بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی در هزینه بسیار کمتر، امکان بهینه‌سازی روش بازاریابی و شخصی‌سازی سفارش‌های مشتریان، شناسایی بهتر بازار، امکان معرفی برند در کل کشور و به اشتراک گذاشتن آن در بین افراد و همچنین امکان سریع جلب اعتماد مخاطب به برند می‌باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد کدام است؟

اگر جزء صاحبان مشاغل عمومی، تخصصی و ویژه در شهر مشهد هستید و قصد ایجاد یک کسب ‌و‌ کار اینترنتی و رونق آن را جهت بهتر دیده شدن برند خود دارید از بین شرکت‌های طراحی سایت فراتک، وبسیما و کاسپید، پیشنهاد خبرگزاری فارس استفاده از خدمات شرکت طراحی سایت فراتک در مشهد به عنوان یکی از باسابقه‌ترین فعالان در حوزه طراحی وب سایت و فروشگاه‌های اینترنتی و کلیه خدمات مبتنی بر بازاریابی دیجیتال می‌باشد. این شرکت در زمینه‌های بهینه سازی وب سایت، بازاریابی اینترنتی و همچنین طراحی اپلیکیشن اندروید نیز فعالیت می‌نماید. جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با خدمات شرکت داده پردازی فراتک می‌توانید به نشانی اینترنتی www.faratechdp.com مراجعه نمائید. در ادامه به معرفی بیشتر شرکت فراتک می‌پردازیم.

طراحی سایت فراتک مشهد:

 

شرکت فراتک که از سال 1388 با مجوز رسمی سازمان نظام صنفی رایانه به فعالیت می‌پردازد در کارنامه فعالیت 12 ساله خود، افتخار ارائه خدمات طراحی سایت به بیش از 1000 مشتری در سراسر ایران بخصوص در شهر مشهد داشته که از جمله این نمونه‌کارها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

دانشگاه فردوسی مشهد/ دانشگاه پیام نور مشهد/ آستان قدس رضوی/ شرکت پاکدیس (محصولات ساندیس)/ هتل مجلل درویشی/ هتل مدینة‌الرضا مشهد/ گروه هتل‌های الماس در مشهد/ صنایع غذایی مسما/ محصولات غذایی اروم‌آدا/ گروه تولیدی صنعتی مشهد‌دوام/ گروه تولیدی صنعتی مشهد‌سرما/ فرش نگین مشهد/ قفل کارتی دیجیتال Alock/ قفسه بندی رادان صنعت/ شرکت آریا تهویه خراسان/ فروشگاه اینترنتی خاص‌باکس / فروشگاه اینترنتی ایسوس‌سنتر/ فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی/ فروشگاه اینترنتی آی‌پروژکتور.

لازم به ذکر است فعالیت شرکت فراتک محدود به مشهد نبوده و شرکت‌های بسیاری در سراسر ایران از خدمات این مجموعه استفاده می‌نمایند. برای مثال می‌توان به شرکت پاکدیس (آبمیوه ساندیس) و شرکت اروم‌آدا اشاره نمود که برای مجموعه‌های خود از ارومیه اقدام به سفارش خدمات طراحی سایت به فراتک مشهد نموده‌اند.

سایر خدمات شرکت داده پردازی فراتک مشهد:

شرکت داده پردازی فراتک علاوه بر خدماتی همچون طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، به بهینه سازی وب سایت‌ها برای موتورهای جستجو و همچنین طراحی اپلیکیشن‌ موبایل به ویژه اندروید در مشهد نیز می‌پردازد و از حیث مجموعه خدمات مبتنی بر وب و اینترنت می‌تواند پکیج کاملی از خدمات را به کسب و کارهای مشهدی ارائه دهد.

سخن پایانی:

اگرچه به دلیل شیوع کرونا کسب‌و‌کارهای مشهدی به‌ویژه آنها که با فروش حضوری مرتبط بودند با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند، اما استفاده از روش‌های نوین فروش آنلاین و غیرحضوری محصولات مبتدی بر اینترنت و وب، به سرعت در میان مشاغل مشهدی گسترش پیدا نموده و به عنوان راه حلی سریع برای حفظ درآمد تبدیل شده است. پیشنهاد میکنیم تا دیر نشده دست به‌کار شده و از خدمات طراحی سایت شرکت‌های داده پردازی همچون فراتک در مشهد استفاده نمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول