اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سمن‌های فعال در عرصه سوادآموزی کهگیلویه حمایت می‌شوند

فرماندار کهگیلویه گفت: سازمان‌های مردم نهادی که به بازماندگان از تحصیل خدمات ارائه دهند حمایت می‌شوند.

سمن‌های فعال در عرصه سوادآموزی کهگیلویه حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دارا کریمی‌نژاد امروز در نشست مشورتی با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت: کیفیت عملکردی سمن‌ها بر کمیت آنها ارجحیت دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: با توجه به ضرورت‌ها از فعالیت سمن‌ها در حوزه سواد آموزی و گردشگری استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امار قابل توجهی جمعیت بازمانده از تحصیل در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد :سمن‌های فعال در این عرصه حمایت می‌شوند.

رئیس شورای اجتمایع کهگیلویه گفت: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در هر منطقه از شهرستان بانی درآمدزایی، اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند.

کریمی‌نژاد با اشاره به اهمیت فرهنگ و مضامین اجتماعی اظهار کرد : پویایی حوزه اجتماعی شهرستان توسعه زیر ساختی را به همراه خواهد داشت و ضرورت دارد به این بعد از دید تخصصی کار شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی از ساخت‌های عمرانی مهمتر است، ادامه داد: سمن‌ها به واسطه مردمی بودن در صورت هدفمندی، داشتن ایده و برنامه می‌توانند در ساختار فرهنگی شهرستان تحول ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت در قبال سازمان‌های مردم نهاد تسهیل‌گری ، نظارت و هدایت است، تصریح کرد: دستگاه‌ها می‌توانند با مشارکت دادن سمن‌ها وظایف خود در عرصه‌های فرهنگی، آموزش عمومی و مذهبی برونسپاری کنند.

این مسؤول با بیان اینکه امادگی این را داریم که بدون محدودیت از سازمان‌های مردمی حمایت کنیم، افزود: راه‌اندازی خانه سمن‌ها در راستای انسجام و برنامه‌ریزی توسعه‌ای در این حوزه را در دستور کار قرار خواهیم داد. .

وی گفت: شهرداری‌ها با همکاری سمن‌ها حوزه فرهنگی خود را در راستای آموزش عمومی و حقوق شهروندی فعال کنند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول