اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

320 هکتار اراضی دولتی از چنگ زمین‌خواران خارج شد/دستگیری 40 مدیر و کارمند متخلف در این پرونده

رئیس کل دادگستری از تحویل اراضی دولتی نظرآباد به ارزش 3 هزار میلیارد تومان به ادارات مربوطه خبر داد و گفت: در این پرونده 40 نفر از کارکنان ادارات مختلف دولتی دستگیر شدند؛ مدارک و اسناد مربوط به این اراضی در منازل شخصی متهمان کشف شد.

320 هکتار اراضی دولتی از چنگ زمین‌خواران خارج شد/دستگیری 40 مدیر و کارمند متخلف در این پرونده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بدون اغماض با زمین‌خواری مقابله خواهیم کرد، گفت: بنا به دستور رئیس قوه قضاییه به صورت جدی و با تشکیل قرارگاه در راستای رفع تصرف اراضی دولتی و مقابله با زمین‌خواری اقدام کرده ایم.

رئیس دادگستری استان البرز با اشاره به پرونده زمین‌خواری در شهرستان نظرآباد، یادآور شد: در رابطه با این پرونده 40 نفر دستگیر شدند که این متهمان از کارکنان شهرداری، آموزش و پروش، ثبت اسناد و املاک بودند.

این مقام مسؤول جرم متهمان را ارتشا و دست درازی به اموال دولتی خواند و اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم افراد و مسؤولان از مقام و جایگاه خود منافع شخصی ببرند.

فاضلی هریکندی ارزش مالی اراضی تصرف شده را بیش از 3 هزار میلیارد تومان برشمرد و یادآور شد: طبق حکم صادره مقرر شد تا اراضی و املاک به دولت برگردانده شود.

وی تصریح کرد: طی پیگیری‌های صورت گرفته عصر امروز این اراضی با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) به شهرداری و آموزش و پرورش تحویل داده شد؛ هزاران سند مفقودی مربوط به این پرونده نیز توسط سربازان گمنام در منازل متهمان کشف شد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز مساحت این اراضی 320 هکتار بوده است و ابعاد مختلف پرونده نیز همچنان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول