اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کمپ ماده 16 در البرز راه‌اندازی شد/تخصیص 300 میلیون دیگر برای تجهیز کمپ

نماینده عالی دولت در استان البرز از تخصیص 300 میلیون تومان دیگر از محل اعتبارات استانی برای تجهیز کمپ نوپای ماده 16 البرز خبر داد و گفت:همه نهادها باید در راستای استمرار فعالیت این اردوگاه همکاری داشته باشند.

کمپ ماده 16 در البرز راه‌اندازی شد/تخصیص 300 میلیون دیگر برای تجهیز کمپ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر ضمن تقدیر از اقدامات و برنامه‌های اعضای این شورا، گفت: با هماهنگی و انسجامی که بین مسؤولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، 721 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.

استاندار البرز ادامه داد: این افراد در کمپ‌های ماده 15 برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود؛ به واسطه این اقدام، جرائم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری داشت.

این مقام مسؤول اظهار کرد: عزمی جدی شکل گرفت تا با اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل بگیرد، بر این اساس از وجود بخش خصوصی و سازمان صمت جهت آموزش و ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد بهره‌برداری شد.

وی افزود: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی‌‍تواند سد راه انجام مأموریت‌ها و مسؤولیت‌ها شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، داشت.

شهبازی گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای مشارکت در راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر اعلام آمادگی کرده است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان هر چه سریع‌تر برای این امر بهره برداری کنیم.

وی افزود: کارگروهی با مسؤولیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز شکل بگیرد و برای راه‌اندازی اردوگاه ماده 16 برنامه‌ریزی شود؛ حتی یک روز هم مهم است و نمی‌توانیم درنگ کنیم، قراردادی منعقد شود و مسؤولیت هر یک از اعضا مشخص شود و اردوگاه ماده 16 تکمیل شود.

وی با بیان اینکه باید فوری نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام شود و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود، تصریح کرد: از دستگاه قضا انتظار می‌رود که در این مسیر همراهی بیشتری داشته باشد.

استاندار البرز یادآور شد: 300 میلیون تومان اعتبار برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اختصاص دادیم و برای اردوگاه نیز همراهی خواهیم کرد، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر در استان نیز وارد عمل شوند و بودجه ای برای اردوگاه به صورت ماهانه تخصیص دهند.

وی با تأکید بر اینکه اردوگاه ماده 16 البرز راه‌اندازی شده و برای تداوم و استمرار خدمات دهی در این کمپ نیازمند همراهی تمامی مسؤولان است، اضافه کرد: برای تکمیل این اردوگاه از محل اعتبارات استان 300 میلیون تومان دیگر تخصیص یافت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول