اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مداحی با نی درگذشت عزیزانی که در رابطه با ویروس کرونا از دست داده ایم

با توجه به شیوع ویروس کرونا که از اوایل اسفندماه ۹۸ فراگیر شده و جان بسیاری از عزیزان را گرفته است، بسیاری از هموطنان درگیر مراسمات ترحیم و عزاداری شده اند.

مداحی با نی درگذشت عزیزانی که در رابطه با ویروس کرونا از دست داده ایم

همیشه فراهم کردن ابزار مجالس ترحیم جزو بخش های سخت است، مخصوصاً مهترین قسمت یعنی هماهنگی مداحی با نی در مراسم ختم که صاحبان عزا با اندوهی که پس از درگذشت عزیزان بر انسان تحمیل می شود کارهای ساده نیز بسیار دشوار است.

چند سالی است که با روی کار آمدن سایت های اینترنتی، انجام کارهای خدماتی در رابطه با برگزاری مراسم ترحیم بسیار ساده شده است.

عزاداری بازماندگان جانباختگان کرونا در مجالس ترحیم

شیوع بیماری کرونا، سبک زندگی بسیاری از افراد را تغییر داده و استرس‌های فردی و اجتماعی متعدد و ناگهانی ایجاد کرده‌است که یکی از این استرس‌ها عدم امکان برگزاری مراسم تشییع و ترحیم به صورت معمول است. از این رو ترحیم انلاین به منظور حمایت عاطفی و اجتماعی از این افراد، می‌تواند با توجه به شرایط موجود، راه‌ حل مناسب و موثری باشد.

اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا

از لحظه فوت برای برگزاری مراسم ترحیم برنامه ریزی می‌شود و کار موسسات خدمات ترحیم (گروه آوا و نوا) برنامه ریزی و اجرای آن است.

مراسم تشییع و خدمات خاکسپاری

برگزاری مراسم یادبود ( شام غریبان، سوم، هفتم، سالگرد)

نوع اجرا در بهشت زهرا معمولا به صورت مداحی یا  دشتی غمگین است که معمولا از زبان حال مرحوم می‌خوانند و روضه‌خوانی می کنند و به صورت دشتی و دشتستانی است. حتما قبل از گرفتن مراسم نمونه کار مداح را مشاهد کنید.

ارائه کلیه خدمات بهشت زهرا با گروه آوا و نوا

حساس ترین قسمت مراسم ترحیم اجرای آن سر مزار است. زیرا بازماندگان بسیار داغدار هستند و حساسیت بالایی در مراسم سوگ مرحومشان دارند.پس بهتر است صاحبان عزا با قوی ترین مداح ها مراسم را اجرا کنند.

جهت اجرا از مراسم شام غریبان تا مراسم سالگرد بنا به سلیقه بازماندگان، مداحی یا خواننده عرفانی به همراه گروه مداحی ساز نی دف تار انجام می‌شود که می‌توان نمونه اجرای مراسم ترحیم عرفانی راه در سایت آوا و نوا مشاهد کرد.

گروه آوا و نوا در طول اجرای مراسم ترحیم همراه شما است.

برای کسب اطلاعات و با مشاورین ما به صورت رایگان تماس بگیرید

@ tarrhimerfani       آدرس پیج اینستاگرام

09125729113   09195729113

تماس تلفنی رایگان برای مشاوره

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول