اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خواب بیگانگان برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی تعبیر نخواهد شد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: برادران اهل سنت، برادران عزیز ما هستند همان طور که شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس در کنار هم بودند، کنار هم خواهند ماند از این رو خواب بیگانگان برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی تعبیر نخواهد شد.

خواب بیگانگان برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی تعبیر نخواهد شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 11 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، خطاب به یکی از نمایندگان که مطلبی را در خصوص اضافه کردن استان لرستان به مناطق محروم مطرح کرده بود، گفت: برادر متدین و بزرگوار؛ در این جا بحث فاضلاب مطرح بود نه موضوع سد و کنترل سیلاب از این رو نباید موضوع ظلم تاریخی به این منطقه در صحن مطرح می شد.

وی ادامه داد: الحمدالله خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقصی نقاط کشور داده شده است و ما باید حتما این دستاوردها را ببینیم بنابراین به کار بردن عبارت مذکور در خصوص ظلم تاریخی به استان لرستان درست نبوده و البته خارج از موضوع مطرح شده هم بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همه ایران می دانند اولویت اول خوزستانی که دینش را به انقلاب ادا کرده؛ فاضلاب است و اتفاقا قانونگذار به درستی به این موضوع اشاره کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به صحبت های نماینده مردم چابهار و انتقادها به ایشان از بی توجهی به استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: شما که نماینده این منطقه هستید باید ابتدا بودجه را مطالعه می کردید و سپس در خصوص موضوع مطرح شده پیشنهاد خود را ثبت کرده و اسم سیستان و بلوچستان را اضافه می کردید، ما مشتاق خدمت به مردم مناطقی از جمله سیستان و بلوچستان هستیم اما متاسفانه در این بحث حق مجلس ضایع شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق خود در مجلس دهم در حمایت از پیشنهاد آقای دهمرده برای اهمیت گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اتفاقا انقلاب اسلامی ایران دعواهای این چنینی را قبول ندارد همان طور که امام خمینی (ره) هم می فرماید آمده ام تا بزرگواری شما ملت را حفظ کنم و همچنین ایشان می فرمایند حمایت از خط اصولی دفاع از مستضعفین تکلیف همه مردم است.

وی ادامه داد: خواهشمندم به گونه ای صحبت نکنید که به نظام، انقلاب و مجلس خدشه ای وارد شود، مجلس افتخار می کند که بتواند برای مردم محروم کشور قدمی بردارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: اختلافات شیعه و سنی که امروز دشمنان در دنیا به راه انداختند به هر طرف که کشته شود سود کفار است؛ برادران اهل سنت، برادران عزیز ما هستند همان طور که شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس در کنار هم بودند کنار هم خواهند ماند از این رو خواب بیگانگان برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول