اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و سپاه در استان زنجان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و سپاه به میزبانی استان زنجان منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و سپاه در استان زنجان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس سازمان بسیج سازندگی بعد از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و سپاه در استان زنجان اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در کشور با حضور نهادهای انقلابی تشکیل شد که امروز اشتغال و سلامت مردم را در دستور کار قرار داده است.

سردار محمد زهرایی با اشاره به اینکه نهضت کمک مومنانه از برنامه‌های مهم این قرارگاه است، عنوان کرد: این اقدام تا پایان سال ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۰، در ۳۲ استان کشور این تفاهم‌نامه در زمینه ایجاد اشتغال اجرایی می‌شود، گفت: باید از این ظرفیت به عنوان سرمایه سپاه استان‌ها استفاده کرد. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مردم زنجان در طول ۴۲ سال گذشته همواره در صحنه بودند، افزود: نخستین راهپیمایی زنان در زنجان علیه رژیم ستمشاهی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور خدمات‌رسانی به محرومان و مدد جویان تفاهم‌نامه برای انجام خدمات بیشتر به محرومان اقتصادی منعقد شده است، بیان کرد: توانمندسازی با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و سپاه منعقد می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار ماست، عنوان کرد: باید این خدمات توسعه یابد.

معاون اشتغال کمیته امداد خمینی(ره) هم در این جلسه با بیان اینکه با وجود معیار اسلامی، فقر در جامعه ریشه کن نشده است، اظهار کرد: نظام اقتصادی با معیار درستی برنامه‌ریزی نشده است.

حبیب‌الله عبدالملکی با اشاره به اینکه کلان ساختارهای فرهنگی، اقتصادی حقوقی، کالبدی و دیپلماتیک در دل اقتصاد قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امروز دانشگاهیان محور تولید و اشتغال نیستند و کارجو آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که ۴.۵ میلیون نفر بیکار در جامعه وجود دارد ‌باید کمیته امداد، باید به ۵ میلیون نفر خدمات‌رسانی کند، بیان کرد: کارهای ما مسکن است که باید انقلاب اقتصادی انجام شود تا اقتصاد جامعه بهبود یابد.

معاون اشتغال کمیته امداد خمینی(ره) با اشاره به اینکه یک و نیم میلیون نفر مستعد اشتغال بدون کار در کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد، تاکید کرد: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند زمینه اشتغال را ایجاد کند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه در هفت استان این تفاهم‌نامه منعقد شده است، عنوان کرد: برای سال ۱۴۰۰ مابقی تفاهم‌نامه منعقد می‌شود.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول