اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ظرفیت بخش‌های کرونایی بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شد

سرپرست فرمانداری ایذه گفت: ظرفیت بخش‌های مراقبت ویژه و داخلی کرونا در بیمارستان شهدای این شهرستان تکمیل شد.

ظرفیت بخش‌های کرونایی بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شد

حسن نبوتی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی در شهرستان ایذه اظهار کرد: ظرفیت تمام تخت‌های موجود در بخش مراقبت‌های ویژه و داخلی، ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای ایذه به عنوان تنها بیمارستان شهرستان تکمیل شده است.

 وی با بیان اینکه دیگر جایی برای بستری بیماران جدید وجود ندارد افزود: انتظار می‌رود شهروندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از حضور غیر ضروری در اماکن شلوغ و پرتردد پرهیز کنند.

 سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نیازمند تلاش و همکاری خود شهروندان است اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان در تجمعات، به ویژه مراسمات شادی و عزا شرکت نکنند تا شاهد کاهش ابتلا به این ویروس باشیم.

 نبوتی با بیان اینکه ادامه این وضعیت شهرستان ایذه را در وضعیت قرمز قرار خواهد داد گفت: بازار یکی دیگر از اصلی‌ترین عوامل شیوع ویروس کرونا است و با توجه به این که معیشت بسیاری از خانواده‌ها از طریق کسب و کار و بازار تامین‌ می‌شود و تعطیلی آن باعث فشار اقتصادی بر این قشر می‌شود و انتظار می‌رود شهروندان برای پیشگیری از تعطیلی غیرضروری به آن پرهیز کنند.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول