اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ورود گردشگران نوروزی به کاشان کنترل خواهد شد

مدیر بحران شهرستان کاشان گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارتخانه‌های کشور و میراث فرهنگی، موضوع ورود گردشگران نوروزی به شهرها باید قابل‌کنترل باشد.

ورود گردشگران نوروزی به کاشان کنترل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدجواد مزروعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از گذشت یک سال از شیوع کرونا، شهرداری کماکان موضوعات اطلاع‌رسانی و آموزش‌های شهروندی مقابله با کرونا را مانند اوایل کار دنبال می‌کند.

مدیر بحران شهرستان کاشان، اکران تبلیغات بصری و محیطی در شهر را برای ارائه آموزش‌های شهروندی تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: تصاویر گرافیکی گویا و قابل‌توجه برای تشویق به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آگاهی‌بخشی به شهروندان از سوی شهرداری به تحقق اهداف مجموعه مدیریت بحران شهرستان کاشان کمک کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به‌روزهای پایانی سال، اگر ازدحام مردم در مراکز خرید افزایش پیدا کند، نقطه خطری است که می‌تواند وضعیت شهر را به بحران اسفندماه مشابه سال گذشته برگرداند.

مزوعی در مورد حضور گردشگران نوروزی در سطح این شهرستانطبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارتخانه‌های کشور و میراث فرهنگی، موضوع ورود گردشگران نوروزی به شهرها باید قابل‌کنترل باشد و از هرگونه ورود خارج از این دایره و ضوابط جلوگیری خواهد شد تا بتوانیم با کمک مردم مدیریتی صحیح در بحث گردشگری داشته باشیم.

انتهای پیام/63108

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول