اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازداشت گسترده فلسطینی‌ها در کرانه باختری

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از شب گذشت تا صبح امروز سه شنبه دست به بازداشت فلسطینی‌ها به خصوص اسرای تازه آزاد شده زدند.

بازداشت گسترده فلسطینی‌ها در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از شب گذشته (دوشنبه) تا صبح امروز در مناطق مختلف کرانه باختری با یورش به منال فلسطینی‌ها ۱۰ نفر را بازداشت کردند.

به نوشته وبگاه دنیا الوطن، بیشتر بازداشت شدگان کسانی هستند که به تازگی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند. منابع محلی به این وبسایت گفتند که صهیونیست‌ها در استان رام‌الله سه فلسطینی به نام‌های «مجد جرار» (۳۰ ساله)، «سعد زلوم» (۲۲ ساله) و «محمد سلیمان کنعان» (۳۹ ساله) را با یورش به خانه‌هایشان در حالی که اهالی خواب بودند، بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها همچنین سه فلسطینی تازه آزاد شده را نیز در درگیری جوانان فلسطینی با مأموران صهیونیستی در شهرک «جبع» در بازداشت کردند. در شهر «اریحا» نیز یک فلسطینی به نام «لطفی طاهر ملایشه» را با ضرب و شتم بازداشت شد. یک جوان ۳۰ ساله فلسطینی به نام «شادی عبدالرئوف»» نیز در شهر «اریحا» و دو جوان دیگر در جنوب «بیت لحم» به اسارت صهیونیست‌ها در آمدند.

فلسطینی‌های بازداشت شده تا مدت‌ها در بازداشتگاهها بدون طی شدن روند دادرسی باقی می‌مانند که در مواقعی تا سه سال نیز به طول می‌انجامد. موضوعی که عموما با اعتصاب غذا و اعتراض فلسطینیان همراه می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول