اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آنتی ویروس ویندوز

تقریباً همه ما با ویروس های رایانه ای آشنا هستیم و می‌دانیم که بد افزار ها با ورود به سیستم های کامپیوتری در عملکرد آنها اختلال ایجاد می کنند.

آنتی ویروس ویندوز

ایمن نمودن هر سیستمی در برابر بدافزار های رایانه ای یک امر مهم تلقی می شود و وجود آنتی ویروس ها بهترین راهکار می باشد. اما آیا هر آنتی ویروسی می تواند بهترین عملکرد را برایتان به همراه داشته باشد؟

آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با توجه به ویژگی ها و امکانات جانبی اش یکی از قویترین آنتی ویروس های موجود محسوب می شود. در ادامه به معرفی آنتی ویروس پادویش می پردازیم.

 

مزیت های بی شمار پادویش

در صورتی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید می بایستی آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل را نصب نمایید. در ادامه به صورت مختصر به برخی از ویژگی های آن اشاره شده است:

قابلیت ضد باج گیر: قابلیت ضد باج گیر یکی از مهمترین قابلیت ها در آنتی ویروس پادویش می باشد. باجگیر ها، بدافزار های هدفداری می باشند که با قفل نمودن اطلاعات از شما باج طلب می کنند. اگر گرفتار باجگیر شوید، برای بازیابی اطلاعات، می بایست مبلغ هنگفتی را به عنوان باج پرداخت نمایید. ضد باجگیر پادویش با چهار لایه محافظتی از سیستم شما در مقابل تمامی باجگیر ها محافظت می نماید.
قابلیت UMP: بعنوان مزیت بعدی می توان به قابلیت UMP آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل اشاره نمود که برای کاربران بسیار مهم به شمار می رود. به بیانی ساده  با پادویش دیگر کاربر نگرانی بابت اتصال فلش به سیستم خود نخواهد داشت. با این ویژگی در برابر فلش و حافظه های جانبی با هر نوع درجه آلودگی، از شر بدافزار ها در امان می باشید.
سامانه ابری پادویش: توسط چنین قابلیتی با انتشار بد افزار های جدید و ناشناخته بازهم سیستم شما در برابر آن بدافزار ها ایمن خواهد بود.
موتور هوش مصنوعی: آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل دارای سیستم هوشمند شناسایی بدافزار در قالب یک موتور هوش مصنوعی می باشد و می تواند به شناسایی ویروس های جدید و ناشناخته بپردازد .
سیستم کنترل ابزار: از دیگر قابلیت های آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل می توان به سیستم کنترل ابزار اشاره کرد که شما می توانید به واسطه آن مشخص کنید که چه ابزارهایی امکان اتصال به رایانه شما را داشته باشند.
سیستم HIPS : این سیستم توانایی مقابله با حملات تحت شبکه را دارد.

پشتیبانی پادویش

متاسفانه بسیاری از کاربران اصلا به این نکته توجه ندارند که دریافت خدمات پشتیبانی نیز در کنار خرید آنتی ویروس حائز اهمیت می باشد. پادویش به صورت شبانه روزی پاسخگوی کاربران می باشد. در صورتی که کاربران پادویش نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی داشته باشند، می توانند با پشتیبانی در ارتباط بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع مشکل بپردازند.

سخن پایانی

به صورت خلاصه میتوان مزایای پادویش را بر اساس موارد زیر ذکر نمود:

مقابله با انواع بدافزارها (ویروس ها-تروجان ها-کرم ها و...)
بهره گیری از تکنولوژی پیشرو UMP جهت محافظت در برابر انتقال هر نوع بدافزار از حافظه های جانبی
بهره گیری از AntiCrypto با سیستم محافظت چند لایه برای مقابله با انواع باج گیران دیجیتال
تکنولوژی Cloud جهت شناسایی تهدیدهای به روز، خطرناک و ناشناس
فایروال تخصصی (دیوار آتش)
سیستم تشخیص و مقابله با نفوذ از طریق شبکه (IPS)
کنترل ابزار قدرتمند برای کنترل ابزارهای جانبی مجاز و غیرمجاز
بروزرسانی مستمر و متناسب با بدافزارهای شایع ایران
پشتیبانی آسان، سریع و پشتیبانان کارآزموده و دقیق

برای تمامی محصولات پادویش مهلت استفاده رایگان 20 روزه جهت تست قرار داده شده است. در صورت رضایت در این زمان از محصول مربوطه، می‌توانید برای خرید محصول اقدام نمایید.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره آنتی ویروس ویندوز به سایت www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول