اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

جلسه وزیر و رئیس کل درباره اقدام ملی مسکن/ همتی: بانک‌ها در حد توان خود مشارکت کنند

رئیس کل بانک مرکزی گفت: ضروری است بانک‌ها درحد توان خود و بدون اینکه دچار ناترازی شوند در طرح‌های مرتبط با تسهیلات بخش مسکن مشارکت کنند.

جلسه وزیر و رئیس کل درباره اقدام ملی مسکن/ همتی: بانک‌ها در حد توان خود مشارکت کنند

علی فروزنده؛ به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی راهکارهای تأمین مالی «طرح اقدام ملی مسکن» بررسی شد.

در این جلسه که با حضور مدیران عامل برخی بانک‌ها و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، همتی ضمن تأکید بر ضرورت ساخت مسکن، خواستار مشارکت بانک‌ها در تسهیلات‌دهی و رونق بخش مسکن شد. 

رئیس شورای پول و اعتبار ضمن اعلام تداوم حمایت شبکه بانکی از طرح های حوزه مسکن، خواستار مشارکت فعالانه آنها در این طرح‌ها شد. 

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: ضروری است بانک‌ها درحد توان خود و بدون اینکه دچار ناترازی شوند در طرح‌های مرتبط با تسهیلات بخش مسکن مشارکت کنند. 

همتی ضمن تأکید بر ظرفیت و امکانات شبکه بانکی در تأمین مالی این طرح، تصریح کرد: برای تأمین مالی این طرح می‌توان از توان و ظرفیت مجموعه‌ای از بانک‌های خصوصی و دولتی به منظور تأمین مالی طرح اقدام ملی مسکن استفاده کرد. 

همچنین در این جلسه مقرر شد، راهکارهای همکاری بانک‌ها در طرح اقدام ملی مسکن و نیز سایر پروژه‌های حوزه مسکن نظیر تشکیل صندوق‌های زمین ومسکن توسط بانک‌ها بررسی و نتایج در جلسات مشترک میان دو نهاد بررسی شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول