اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

CFT و پالرمو دستپخت حامیان تروریسم است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: CFT و کنوانسیون پالرمو دستپخت حامیان تروریسم است و همگان باید بدانند که عضویت ما در این دو کنوانسیون جز افزایش مشکلات و سخت‌تر شدن شرایط نتیجه دیگری برای کشور نخواهد شد.

CFT و پالرمو دستپخت حامیان تروریسم است

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: cft و پالرمو دستپخت حامیان اصلی تروریسم است و آنها می‌خواهند تحت این عناوین بر کشورهای جهان مسلط شوند.

وی افزود: عضویت ما در کنوانسیون‌های FATF کاری کاملاً غیر منطقی است و ما نباید کاری کنیم که شرایط را برای خودمان سخت‌تر کنیم. 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: حامیان اصلی تروریسم درصددند تا از طریق این کنوانسیون‌ها سلطه بیشتری بر دیگر کشورها به ویژه کشورهای آزاده جهان داشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز ما در شرایط تحریم هستیم و عضویت ما در کنوانسیون‌های مجموعه FATF باعث می‌شود تا اطلاعات مربوط به خنثی‌سازی تحریم‌ها در اختیار دشمن قرار گیرد و همین مسئله باعث سخت‌تر شدن شرایط ما خواهد شد.

وی افزود:‌ سرمداران FATF همان‌هایی هستند که در برجام ما با آنها توافق کردیم و به هیچ‌وجه به توافقات‌شان در این تفاهم‌نامه پایبند نبودند پس چه تضمینی است که در FATF به آنچه می‌گویند عمل کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اگر کشورها در FATF شرایط یکسان و برابر داشتند آن وقت می‌شد در شرایط مناسب‌تر موضوع را بررسی کرد ا ما امروز که کشوری مانند ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم به سر می‌برد به هیچ‌وجه پرداختن به موضوع عضویت در این کنوانسیون‌ها کار درستی نیست. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم cft و پالمرو دستپخت حامیان اصلی تروریسم است و آنها به دنبال شفافیت برای مبارزه با تروریسم نیستند.گ

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول